Wysłany: Czw 22:59, 19 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko z gaźnikiem simsonowskim jest taki problem że potrzebny jest do niego króciec a ja nie mam takich zdolności żeby go sobie zrobić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:58, 20 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
odezwji sie do mnie na pw masz gg 6705407 pokaze Ci fotki jak ja to zrobiłem potrzebujesz 3 kruce od jawki i gaźnik od sima i silikon i bedzie działało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:26, 21 Lut 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po co ci aż 3 króćce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 21 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc uciolem dwa spody. A jeden do zamontowania. I pierwszy spód podstawiłem od kruciec. A drugi dla lepszego przylegania i lepsze szczelnosci zamontowałem pod gaźnik, zamontowałem uszczelki dla szczelnosci dalem sylikon i jawka pali normalnie nie przerywa, nie gaśnie. Poprostu chodzi miód malina |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:48, 22 Mar 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wiec pora troszkę odkopać ponieważ problem znikł ale jednak nie do końca.Po pierwsze dawkę paliwa ustawiłem prawie idealnie ale świece mam ciemno brązową a nie rdzawą . iglice powinienem opuścić czy podnieść ??? Po drugie moja Jawka jak już wejdzie na obroty to idzie jak przecinak ale z dołu przerywa tak bardzo że nie da sie jechać. Moje pytanie : zapłon za wczesny czy za późny ?
PS.I jeszcze jedno maszyna strasznie sie grzeje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:47, 22 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe ze kondensator się już kończy
od dołu jawka nie ma siły bo jest to silnik wysokoobrotowy, ten typ tak ma
skoro idzie jak przecinak to nic nie kombinuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:55, 22 Mar 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kondensator mam nowy ale ona z dołu w ogóle nie jedzie przerywa i gaśnie . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:19, 22 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za wczesny zapłon raczej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:28, 22 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerywa ci jak ruszasz czy też przy zmianie biegów, bo jeśli tak to naciśnij ten zawór iglicowy od przelewania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:12, 22 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe że zbyt duża przerwa na świecy lub na platynkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:05, 27 Mar 2009 |
|
|
krzychu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wronin 20 km od krakowa ! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam taki problem z jawą 50
odpalam jawę 50 i chodzi dobrze nic nie stuka nic nie puka ale taka sprawa jest ze chodzi na wolnych obrotach i nie mogę tego zmienić. A najbardziej zadziwia mnie to ze wymieniłem w niej :
-wał
-gaznik
-cały zapłon
-kable zapłonowe
-kranik paliwa
-cylinder
-tłok
i wiele drobnych częsci i niewiem co robić dołożyłem prawie 500 zł i nic jesli ktoś wie co może dolegac proszę o odpowiedz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:47, 27 Mar 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostaje za mało paliwa lub masz dysze zapchane a świece sprawdzałeś. Daj na wyższy rowek na iglicy lub przyśpiesz zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:18, 27 Mar 2009 |
|
|
krzychu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Mar 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wronin 20 km od krakowa ! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok będę próbował ale jestem pewien ze nic to nie da bo już tyle rzeczy robiłem i nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:25, 27 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nigdy się nie poddawaj, w końcu dojdziesz co silnikowi dolega, krok po kroku i dojdziesz do celu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|