| Zapłon | |
Wysłany: Nie 17:35, 16 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesc, Mam taki problem z zapłonem ze mam zle ustawiony i mi sie cylinder grzeje!! Jak go moge ustawic poprawnie bez sówmiarki i bez szczeliniomieza?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:15, 16 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie masz tych przyrządów to idealnie nie ustawisz zapłonu Ale jak silnik za mocno Ci sie grzeje to musisz opóźnić zapłon (czyli przesunąć iskrownik w lewo ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:17, 16 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez suwmiarki i szczelinomierza nie ustawić dokładnie zapłonu.
Te dwie rzeczy są podstawowymi do ustawienia zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:30, 16 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam się z gniewnym i z wojtasem91. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:33, 16 Lip 2006 |
|
|
Igor |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 01 Lip 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile takie przyzady kosztuje?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:38, 16 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 zł nie więcej
popytaj może ktoś ci pożyczy z okolicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:31, 18 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja na ok ozawsze ustawiam ipowiem ze da sie zajebiscie ustawic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:33, 18 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na oko to chłop w szpitalu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:34, 18 Lip 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi kumpel ustawił na oko i zrobił dobrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:12, 18 Lip 2006 |
|
|
Beda |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Maj 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rybnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też mam ustawiony zapłon "na oko", bo nie umiem ustawić na 2mm, gdyż iskrownik mi sie nie chce tak daleko przekręcić (blokuje go cewka zapłonowa) i jakoś mi jeździ ta Jawencja
Przekręciłem na max w lewo i lekko dałem mu luzu i tyle co mogę zrobić z zapłonem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:11, 18 Lip 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja mam idealnie ustawiony z szczelinomierzem i suwmiarką i też jest gitez I tak polecam ustawiać, gdyż ustawiając na "oko" nie było tak dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:38, 19 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam się w 100 % z kozłem Ja też mam ustawiany szczelinomierzem i suwmiarką bo na oko to nie da się tak dokładnie i dobrze ustawić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:48, 19 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mi coś się zrypało i jak przekręcam w prawo lub w lewo, zeby ustawic zaplon, to w ogóle mi się nie przemieszcza tłok. stoi i w miejscu i nie moge przez to ustawic wyprzedzenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:55, 19 Lip 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo jak się przekręca prądnicą to tłok nie ma się przesuwać Co ty wymiśliłeś ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:57, 19 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma się przesuwać? No to jak zmierzyć wyprzedzenie zapłonu?
Zawsze miałem tak, że gdy przekręciłem lekko całą prądnicą to tłoczek się lekko przesuwał.. To jush nie wiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|