| zap³on a krzywka zp³onowa!! | |
Wys³any: Nie 11:33, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam panowie mam nastêpuj±cy problem po z³o¿eniu silnika mam taki problem ¿e platynki rozwieraj± siê jak t³ok jest jakie¶ 4-5cm przed gmp czemu tak mo¿e byæ krzywka jest ustawiona tym takim rowkiem do zaznaczonego punktu na magnecie jak dam krzywke tak ¿e patynki rozwiera± siê 1.8mm przd gmp to wgl iskry nie ma a jak jest 5cm przed to iskra jest co mo¿e byæ nie tak Hmm ? |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wys³any: Nie 12:02, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Warszawa P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co¶ jest ¼le z³o¿one. Na wa³ wchodzi magnes tylko w jednym po³o¿eniu. To po³o¿enie ustala klin. W magnes jak dobrze zauwa¿y³e¶ tak¿e krzywka powinna wej¶æ w jednym po³o¿eniu. Styki platynek powinny zacz±æ otwieraæ siê tu¿ przed (od ok 2mm) przed osi±gniêciem przez t³ok GMP. Je¶li Styki platynek zaczynaj± siê otwieraæ tak jak jest w twoim przypadku, to nie ma szansy na uruchomienie tego silnika. Nie wiem czy przypadkiem jakim¶ cudem nie zamontowa³e¶ ¼le iskrownika. On tak¿e posiada jedn± pozycjê w jakiej mo¿e byæ zamontowany. |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wys³any: Nie 13:20, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 2/5
|
P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u siebie zauwa¿y³em to samo ustawi³em wszystko tak jak ty teraz masz i przesun±³em podstawê na maxa w lewo i dzia³a bardzo ³adnie
te¿ tak spróbuj |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Nie 14:03, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NO bêde próbowa³ jutro biore siê za robote aa i panowie platynki bardzo ma³o mi siê rozwieraj± nawet 0,04mm pewnie nie ma platynki ustawione na maxa w strone krzywki czy mog³a zetrzeæ siê ta krzywka ? |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Nie 19:10, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 2/5
|
P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie krzywka tylko ten materia³ na przerywaczu |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Nie 20:59, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam nówki platynki wiêc zu¿ycie tego odpada |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Nie 21:32, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 2/5
|
P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mo¿e byæ ma³a, gdy podstawa jest nie dokrêcona |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Nie 23:11, 20 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolejna teza odpada tak to dokrêci³em ¿e mia³em problemy z odkrêceniem sam nie wiem o co chodzi w tym utro próbuje jeszcze poustawiaæ dam znaæ co i jak |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Pon 7:12, 21 Pa¼ 2013 |
|
|
route66 |
Gadu³a |
|
|
Do³±czy³: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 1/5
|
Sk±d: D±browa Górnicza P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie te¿ tak jest z tym ¿e jak t³ok jest w GMP to platynki dopiero co zaczynaj± siê otwieraæ a moto odpala i je¼dzi piêknie nie wiem dlaczego tak jest ale có¿ takie s± jawki niby kazda taka sama a jednak siê ró¿ni± |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Pon 14:33, 21 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aa no mo¿e i do¶æ jade o paliwo i próba |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 19:46, 22 Pa¼ 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 2/5
|
P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zrobi³e¶ ju¿ te wszystkie przeróbki które planowa³e¶? |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 21:39, 22 Pa¼ 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Chlebna P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co ty hajsu brak³o planuje skoñczyæ na wiosne a jawka nadal nie odpali³a choæ z³o¿ona by³a tak na szybko by tylko siê karn±c ko³o domu i sprawdziæ czy szybciej sie wkrêca po stoczeniu magneta i usuniêciu progu w ga¼niku plus powiêkszone kana³y iskra jest paliwo jest jawa nie ³apie ;/ zapewne to zap³on lecz powoli szlag mie trafia za nied³ugo cdi wiêc powinno byæ lepiej |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Czw 10:25, 24 Pa¼ 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Do³±czy³: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Warszawa P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Banan17 napisa³: | a jawka nadal nie odpali³a choæ z³o¿ona by³a tak na szybko by tylko siê karn±c ko³o domu i sprawdziæ czy szybciej sie |
Ustawienie zap³onu wymaga precyzji. Nic wiêc dziwnego, ¿e nie chce odpaliæ. |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Pon 10:16, 28 Pa¼ 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Do¶wiadczony |
|
|
Do³±czy³: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: opole P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nowa krzywka 15zyla kup i zrób i bedziesz je¼dzi³ nadal mnie tez czeka wymiana ;p |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona G³ówna » Problemy techniczne
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|