 | |  |
Wysłany: Nie 12:02, 20 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Coś jest źle złożone. Na wał wchodzi magnes tylko w jednym położeniu. To położenie ustala klin. W magnes jak dobrze zauważyłeś także krzywka powinna wejść w jednym położeniu. Styki platynek powinny zacząć otwierać się tuż przed (od ok 2mm) przed osiągnięciem przez tłok GMP. Jeśli Styki platynek zaczynają się otwierać tak jak jest w twoim przypadku, to nie ma szansy na uruchomienie tego silnika. Nie wiem czy przypadkiem jakimś cudem nie zamontowałeś źle iskrownika. On także posiada jedną pozycję w jakiej może być zamontowany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 13:20, 20 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
u siebie zauważyłem to samo ustawiłem wszystko tak jak ty teraz masz i przesunąłem podstawę na maxa w lewo i działa bardzo ładnie
też tak spróbuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:03, 20 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
NO będe próbował jutro biore się za robote aa i panowie platynki bardzo mało mi się rozwierają nawet 0,04mm pewnie nie ma platynki ustawione na maxa w strone krzywki czy mogła zetrzeć się ta krzywka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:10, 20 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie krzywka tylko ten materiał na przerywaczu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:59, 20 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam nówki platynki więc zużycie tego odpada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:32, 20 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może być mała, gdy podstawa jest nie dokręcona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:11, 20 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolejna teza odpada tak to dokręciłem że miałem problemy z odkręceniem sam nie wiem o co chodzi w tym utro próbuje jeszcze poustawiać dam znać co i jak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:12, 21 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
u mnie też tak jest z tym że jak tłok jest w GMP to platynki dopiero co zaczynają się otwierać a moto odpala i jeździ pięknie nie wiem dlaczego tak jest ale cóż takie są jawki niby kazda taka sama a jednak się różnią  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:33, 21 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
aa no może i dość jade o paliwo i próba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:46, 22 Paź 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zrobiłeś już te wszystkie przeróbki które planowałeś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:39, 22 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
co ty hajsu brakło planuje skończyć na wiosne a jawka nadal nie odpaliła choć złożona była tak na szybko by tylko się karnąc koło domu i sprawdzić czy szybciej sie wkręca po stoczeniu magneta i usunięciu progu w gaźniku plus powiększone kanały iskra jest paliwo jest jawa nie łapie ;/ zapewne to zapłon lecz powoli szlag mie trafia za niedługo cdi więc powinno być lepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:25, 24 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Banan17 napisał: | a jawka nadal nie odpaliła choć złożona była tak na szybko by tylko się karnąc koło domu i sprawdzić czy szybciej sie |
Ustawienie zapłonu wymaga precyzji. Nic więc dziwnego, że nie chce odpalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:16, 28 Paź 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nowa krzywka 15zyla kup i zrób i bedziesz jeździł nadal mnie tez czeka wymiana ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
 |
|
|