| ZAPŁON!!!!!!!!HELLLLPPPP!!!!!!! | |
Wysłany: Pią 22:11, 28 Lip 2006 |
|
|
marek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2006 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kolejny problem....nie moge ustawic zaplonu..jets on spozniony ale przy probie regulacji pojawia sie problem...nie moge obrucic magnetem w żadanym kierunku bo zachacza o obudowe..czy mam go poprostu zdjac i przykrecic tak jak mi pasuyje czy co?pomozcie bo oddławilem maszyne i chche sobie posmigac a tu jak dodam gazu to mi silnik przerywa jak cholercia...pomozcie plis!!z gory dzieki:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:18, 28 Lip 2006 |
|
|
Mr.Cool |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy krzywka która podnosi przerywacz nie podniosła się do góry jest na niej takie wycięcie które musi pasować do tego na kole zamachowym
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:25, 28 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
mowisz magnetem niemozesz obrucic a ja wem chyba co mu jest na 70% ze przerywa .To napewno jest wina trzacych cewek < umnie to samo bylo tarly i przerywalo>zeszlifowowalem troszke blaszk iod cewek i bylo po problemie,wykrec zaplon ,poluzuj cewki i sprubuj skrecic tak zeby jak najdalej od srodka byly tzn od tego kola co sie obraca c |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:33, 28 Lip 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli ci o dekiel szoruje to możesz troche go zeszlifowac ( tylko tam gdzie ociera ). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:39, 29 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chaczy o cewki? Jeżeli tak, to poluzuj cewke, wsadź po nią jakąś blaszkę, skręć i wyjmij blaszkę. Ja tak robiłem u siebie, bo mi tarło i teraz jush nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 10:36, 29 Lip 2006 |
|
|
marek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2006 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wim czy mnie dobrze zrozumieliscie. otóz chodzi oto ze moge ustawic zapłon ale w bardzo małym zakresie poniewaz cewki zachaczają o ubudowe silnika(dekiel). zreszta czytalem o ustawianiu zapłonu ale nie roozumiem tego:/ ustawilem tłoka w martwym punkcie górnym i wyliczylem te 1,8mm od tego punktu ale nie moge w to miejsce przestwaic zapłonu! poniewaz wlasnie cewki azchaczaja o obudowe:/ motor zapala od pierwszego kopa ale jak kopne to tak bardzo powoli i do piero po chwilce nabiera obrotow.......wydaje mi ise ze to przez zaplon bo jest on kawalaczek maly za tym martwy punktem(tłok juz sie cofa) czy dobrze mysle?? napiszcie mi dokladnie jesli ktos ma czas i moze jak ten zaplon ustawic..z gory dzieki:) pOzdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:03, 29 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szykujesz: suwmiarkę, szczelinomierz, nasadowy klucz 10, klucz 8, śrubokręt płaski.
1. Odkręcasz głowicę i prawy dekiel.
2. Ustawiasz tłok w GMP (tłok najdalej wysunięty) i cofasz go aż przerwa na przerywaczu będzie miała 0,05 mm (mierzysz szczelinomierzem) i wtedy wysywasz miarkę z suwmiarki i przykładasz do krawędzi cylindra. Patrzysz jakie jest wyprzedzenie zapłonu (ile mm zostało do GMP).
3. Tak więc ustawiasz tłok w GMP i ustawiasz przerwę na platynkach na 0,3-0,4 mm i tak operujesz iskrownikiem by do zapłonu dochodziło na ok. 1,2-1,5 mm przed GMP (wersja zdławiona) lub 1,8-2 mm przed GMP.
Gdy wyprzedzenie jest za duże (za wczesny zapłon) to musisz przesunąć obudowę iskrownika w prawo, gdy jest za małe muisz przesunąć iskrownik w lewo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|