Wysłany: Nie 14:22, 20 Maj 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem skopiowany ten link i chciałem go tu wkleić, nie wiem czy zapomniałem, czy coś się wtedy zacieło. Poza tym siedzę na tym forum od dłuższego czasu i wiem co gdzie mam szukać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:37, 21 Maj 2012 |
|
|
barek253 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pomoże ktoś?????
na poprzedniej str zdj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:44, 21 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
weź na imageshak albo coś w tym stylu te zdjęcia wstaw a nie na jakąś dziwaczną strone żeby zobaczyć zdjęcie to trzeba pobrać i jeszcze pobrać nie idzie bo trza mieć konto albo wysłać sms żeby zobaczyć zdjęcie. Bez przesady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pon 17:45, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:26, 21 Maj 2012 |
|
|
barek253 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wystarczy pobrac i za free sie da normalnie ale ok
przed gmp 1,7cm [link widoczny dla zalogowanych]
gmp [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pon 19:37, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:57, 21 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przed GMP to nie 1.7 cm tylko 1.8 mm. Jak będzie tłok przed gmp 1.8 mm to przerwa na platynach ma być 0.05 mm i tu szczelinomierz potrzeba. Napisz mi jedno czy ty cofasz tłok o 1.8 cm czy mm bo jak cm to nigdy nie ustawisz. A te zdjęcia to nie na odwrót bo jak jest GMP to zdjęcie jest żę platynki sa zamknięte.
Jak będziesz mięc ten tłok 1.8 mm przed GMP i nie będzie przerwy to musisz kręcić iskrownikiem w lewo ale gdy będzie przerwa większa niż 0.05mm to musisz przekręcić iskrownikiem w prawo.
Przy okazji przeczyść platynki papierem ściernym i postaraj się je wyrównać |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pon 21:59, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:19, 21 Maj 2012 |
|
|
barek253 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak sorry zdj na odwrot
ustawiam gmp jak na zdj przerwe 0.4 poźniej robie kolejny obrot i reszta
udało sie to 0.05 ale iskrownik prawie na maksa w prawo tak chyba nie może być???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Wto 17:53, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:25, 22 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
te platynki krzywe jak ch* ja proponuję zamiast tych 0,05 podłączyć żarówkę czy też multimetr i kręcić aż wykaże że jest przerwa (żarówka zgaśnie jeśli podłączysz zasilanie żarówki przez platynki), 0,4 za to ustawić w najwyższym punkcie krzywki a nie w GMP (wiem, że w instrukcji jawki jest GMP ale moja metoda jest skuteczniejsza) i w momencie gdy żarówka gaśnie wtedy sprawdzać czy tłok jest w pozycji 1,7-1,8mm przed GMP. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:00, 23 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co prawda to prawda że 0.4 mm na platynach w najwyższym punkcie krzywki ale to często pokrywa się z GMP to więc z tąd się to wzieło.
Bartek napisałeś że udało cię ustawić zapłon. Teraz napisz czy jest po prawa czy już problem rozwiązałeś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:11, 23 Maj 2012 |
|
|
barek253 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie właśnie dalej mi nie chce palić a wszystko gra i poustawiane
2 razy może odpaliłem pogazowaełm chwile ale zdycha zaraz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:16, 23 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie trochę za późny ten zapłon.
bartek253 jak by wszystko grało to by odpalał z kopa bez problemów. Jeszcze odrobinę poprawisz ustawienie zapłon dokładnie moim zdaniem zapłon należy przyspieszyć (kręcąc iskrownikiem w lewo) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:09, 23 Maj 2012 |
|
|
barek253 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyprzzedzenie ustawiłem przy 1,8mm przerwa na gmp 0.4
pływak tak że paliwo przykrywa go, iglica na 2 zabku od dołu
iskra jest ładna ,nowa świeca
a jeszcze co do odblokowanej jawy to chodzi tylko o tłumik cyz coś
jeszcze??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:44, 23 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No przy blokadzie osiągów w jawce zastosowane takie rzeczy :
-Zmniejszony "kanał" w króćcu przy wlocie do gaźnika. Ten otwór zmniejszony należy dostosować do otworu w gaźniku
- Kolanko wydechowe jest dłuższe, wchodzi bardziej do tłumika. Należy uciąć te kolanko tak aby wchodziło do tłumika 3-4 cm.
Więcej blokad nie znam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:16, 23 Maj 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapłon- ponoć odblokowana ma mieć nie 1,8 ale 2,0mm te0,05mm luzu na platynkach
i dysza paliwa zamiast 65 ma być 68 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|