Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » zapłon problem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
zapłon problem
PostWysłany: Pią 16:31, 18 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


więc prubowałem ustawic zapłon
robiłem tak że ustawiałem przerwe w gmp 0,4 później obracałem wał i z gwoxdziem 1.7cm wcześniej ma byc przerwa 0.05tak?i żeby ją ustawic mamy ruszać iskrownikiem?gdy tak robiłem nie powstawała żadna przerwa
pomóżcie Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:20, 18 Maj 2012
Jamaican
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ja też nie potrafie tego ustawić, więc robię metoda prób i błędów, aż nagar będzie idealny. Przydałby się jakiś tutek video z ustawianiem zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:26, 18 Maj 2012
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Jamaican napisał:
Ja też nie potrafie tego ustawić, więc robię metoda prób i błędów, aż nagar będzie idealny. Przydałby się jakiś tutek video z ustawianiem zapłonu.


To po jaką cholere piszesz jak nie umiesz? http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/ustawienie-zaplonu,1560.html tak trudno poszukać? Temat przyklejony, aż razi po oczach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:40, 18 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tylko jak kręce iskrownikiem tak jak napisąłem przerwa się nie zmienia po dokręceniu też Sad


aha czy te platynki maja być równe na końcach i przylegac cąłą powierzchnią do siebie?
bo u mnie młoteczek jest ściety po skosie i tym szpisem styka sie z kowadękiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:32, 18 Maj 2012
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Młoteczek z kowadełkiem ma się stykać całą powierzchnią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:54, 18 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


coś porobiłem ustawiłem 0.4 ale przed gmp to 1.7mm w ogóle element który zahacza o krzywke i rozwiera ją nie dotyka czopa wału dopiero przy gmp

ale nic udałe sie odpalic i po kilku minutach to samo co w poprzednim temacie rozgrezaqła sie lekko i zdycha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:40, 18 Maj 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Powiem ci tyle jak z poradnika nie wiesz jak ustawić to potrzeba tobie czasu za jaki rok czasu z palcem w d.pie ustawisz zapłon. Zamiast gwoździka suwmiarkę polecam oczywiście z dalekościomierzem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:55, 18 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


co z tym gaśnięciem panowie?czego to wina


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:03, 18 Maj 2012
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


kondzio310 napisał:
suwmiarkę polecam oczywiście z dalekościomierzem


To sie chyba głębokościomierz nazywa....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:11, 19 Maj 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Dokładnie tak, coś mi nie pasowało w nazwie ale nie mogłem sobie uświadomić co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:43, 19 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


czy jesli sie nie ustawi wyprzedzenia zapłonu to motor ma prawo gasnac po rozgrzaniu?
czy przez co po nagrzaniu może gasnać?

i co do ustawienia wyprzedzenia ja nie moge w ogóle tej przerwy uzyskac bo ten element który zachacza o krzywke i rozwiera młoteczek nie dotyka czopa wału(dopiero w gmp) tak ma być?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Sob 15:43, 19 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:41, 19 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


krzywka jak nazwa wskazuje jest krzywa i ma podnosić młoteczek w miejscu gdzie jest wypukła, wychodzi to w okolicach gmp (choc niekoniecznie...), przekręć wirnikiem tak żeby młoteczek był najbardziej podniesiony i wtedy ustaw 0.4, wyprzedzenie najprościej ujmując ma być takie że platynki mają ZACZYNAĆ się otwierać tuż prze gmp (1,8mm)
czy będzie silnik gasł po rozgrzaniu? jeśli zapłon jest za wczesny to tak bo wtedy go przegrzewasz, jeśli platynki otwierają się za mało to też bo świece będzie tracić iskrę, słowem zapłon musi być ustawiony dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:39, 19 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tylko tak jak pisze to 1.8 w ogóle ten element nie dotyka czopu wie jak ma zacząc wcześniej sie otwierać?

a co do platynek zauważyłem że idą tam iskry??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:10, 20 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


to masz tak obrócić (po poluzowaniu śrub) całym zapłonem żeby w 1,8 zaczęły się otwierać, na tym polega ustawianie kąta wyprzedzenia. Jak nie idzie to znaczy że krzywka jest źle zamocowana lub wał jest przestawiony na czopie. Co do iskier to są zazwyczaj spowodowane zabrudzeniem platynek (zaolejeniem) lub krzywym przyleganiem, rzadziej uszkodzonym kondensatorem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:34, 20 Maj 2012
barek253
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tu są fotki gmp i przed gmp 17mm
gmp wyglada ok jest 0.4 ale czy to przed gmp ma tak wyglądać?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zapłon problem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin