Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » zimna pali , ciepla nie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
zimna pali , ciepla nie
PostWysłany: Sob 20:33, 07 Kwi 2007
Szap
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


czemu tak jest ze jak jest moja jawka zimna to za 1 kopem odpali a jak przejade pare km. ona sie zagrzeje i motyl nie odpale jej za nic tylko na popych:[


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:55, 07 Kwi 2007
arcik93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: braniewo rox ;)


m.ój kolega tez tak miał , ALE niedawno rozwiązwał problem . Poprostu kupił nowy gaźnik z allegro i po problemie , wcześniej tez słabo chodził tzn . na 2 ledwo co jechała ta jego jawka , sam na własne oczy widziałem to , ale jak wymienił gaźnik to noramlnie inna jawka , ma takiego kopa , normalnie leci 70km/h , a we dwoch 60km/h luźno ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:42, 08 Kwi 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


wystarczy ustawic gaźnik :P A nie kupowac nowy. Dostaje za duzo paliwa. Odegnijblaszke w doł i opuśc iglice i bedzie dobrze, ewentualnie daj świece o wyższej wartości cieplnej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:29, 08 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Jest jeszcze jedna rzecz o której wartio pamiętać: uszczelka pod króćcem ssącym gaźnika. Zdarza się, że ktoś zakłada uszczelkę zbyt cienką, wykonaną np. z brystolu lub zwykłej tekturki i wtedy jest tak jak opsano powyżej. Uszczelka spełnia w tym przypadku nie tylko rolę uszczelniania połączeń, ale też izolatora cieplnego. Powinna mieć grubość co najmniej rzędu 1,5-2mm, właściwy materiał do jej wykonania to klingieryt. Jeśli jest cieńsza, to łatwo nagrzewa się króciec (czasem nawet gaźnik), a od rozgrzanego króćca niestety także mieszanka. To z kolei sprawia, że duża jej część odparowuje zamiast trafić do cylindra w formie rozpylonej, czyli jako aerozol. Stąd problemy z rozruchem na ciepło. Polecam wymienić uszczelkę na grubszą. Ta między króćcem a gaźnikiem ma mniejszy wpływ na łatwość rozruchu, ale też można jej się bliżej przyjrzeć - wymiana na grubszą może zaprocentować w gorące, letnie dni. I jeszcze jedno - dorabiając uszczelkę trzeba pamiętać, że otwór w niej musi mieć dokładnie taki kształt jak otwór w płaszczyznach króćca, nie może być w żadnym razie mniejszy - bo zdławimy silnik!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:37, 08 Kwi 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


A w moim zielonym ogarku jest tak że jak sie nagrzeje to na kopa nie odpala tylko kopka sie ślizga... czym to może być spowodowane ?? bo tak jak na pych to po 0,5m odpali i jade.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:09, 08 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Powód to najprawdopodobniej zużyte tarcze sprzęgłowe. Może na nich jeździć prawie normalnie, prawdopodobnie jest tylko trochę wolniejszy niż pozwala jeździć stan silnika. W nodze masz jednak trochę więcej siły niż jego silniczek i jak energicznie kopniesz, tarcze już się ślizgają a wał się nie obraca. Może też być tak, że nie są mocno zużyte a tylko sprzęgło nie ma luzu na lince - wtedy trzeba go nastawić, tak żeby opór na klamce był wyczuwalny dopiero jak niędzy klamką sprzęgła a jej uchwytem masz 2-3mm luzu. Jeśli ustawisz jednak luz a moto po wciśnięciu klamki i wbiciu biegu ostro zrywa lub gaśnie - to niestety, ale wymiana tarcz nieunikniona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:58, 08 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ja sądzę, że albo to co pisał kolega wyżej albo zły olej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:14, 08 Kwi 2007
tsubasa
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki


u mnie tak było Smile odkrec te srobke przy deklu od sprzęgla i bedzie git a jak nie to jeszcze mzoe byc swiecy wina nie ta ciepłota


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:01, 09 Kwi 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Jak na mój gust to trzeba tylko wyregulować a nie odrazu mówić chłopakowi żeby tarcze wymieniał. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:12, 09 Kwi 2007
Wujas50cc
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


No wlasnie mam ten sam problem co kolega ale to wlasnie wina sprzegla jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:34, 15 Kwi 2007
adrian
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Suwałki


Wymiana uszczelki pod króćcem , obniżenie iglicy o jeden rowek ,i odgięcie blaszki nie rozwiązało mojego problemu.pomóżcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:04, 15 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Zapłon dobrze ustawiony i kondensator masz sprawny ?
Iglicę na którym masz rowku, jak okapca Ci świecę ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:31, 15 Kwi 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


przelewasz gaźnik przed odpalaniem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:44, 15 Kwi 2007
adrian
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Suwałki


Iglica na pierwszym od góry bo na drugim tez nie paliła. w srodku brąz a na około czarna.Z przelewaniem i bez to to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:22, 15 Kwi 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


ja miałem to samo wymien swiece na NGK albo BOSCH !! tylko takie ja kupiłem NGK i chodzi gicior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zimna pali , ciepla nie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin