| Znowu gubi iskrę i piszczy tłok | |
Wysłany: Wto 21:00, 28 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam .
Powolutku biorę się już za sprzedaż Ogarka, to co najważniejsze łądnie chodziło, aż tu dziś mi znowu kaprysy Ogar odwala!
Wracam sobie pierw do kumpla, ze 2km droga, wjechałem na trasę, jadę i... na chwilę przerywa (hamuje silnikiem - podejrzewam "chwilowy" brak iskry), daję mu obroty, załąpał no i wróciłem.
Później jadę sobie z kumplem, on ma Komara, no to tak nie zasuwam . Wszystko dobrze, po kilku km znowu muli i zgasł. No nic, biorę go poza ulicę, odkręcam świecę - naturalnie cała czarna (wyregulowana mieszanka do granic możliwości, nowe dysze, ale wciąż za bogata), no to ją czyszczę, sprawdzam iskrę: jest. No to ruszam dalej, po 200m znowu przerywa, ujechałem może ze 100m i zgasł; iskry nie odzyskał. 1-2 km pchanka i holowania za Komarem .
No to czas na sprawdzanie: podejrzenie fajki. Zamontowałem nową, od Golfa 3 , trochę fajnie teraz wygląda. No i teraz jest tak: odpali, chwilę pochodzi i gaśnie, świeca mokra.
No to biorę moje 3 świece: Champion (najgorsza niby, a najlepiej chodzi), Iskra F95S (średnio chodzi) i nowa Iskra F80S (do niczego). Idę do kupla od Komara żeby sprawdził świece u siebie: on ma iskrę jak byk na wszystkich, piękną i niebieską. Nie to co u mnie!
No to wracam, zakładam u siebie, i znowu: odpali, kilka sek. pochodzi i gaśnie.
Wcześniej (ze 2 tygodnie temu) też tak było, ale do tej pory na Championie chodził bez większych problemów. Nie każcie mi sprawdzac kondensatora czy instalacji, bo wszystko było sprawdzane ile się da, ustawiane na nowo, czyszczone. I niby wszystko w porządku!
Jutro postaram się kupic nową fajkę, do Jawki. Ale wątpię by to pomogło.
Aha, no i ten tłok. To zaczęło się od dzisiaj... jak ruszam kopką, to jakoś piszczy. Tzn. tłok, nie kopka . Nie wiem co jest. W sumie tłok i pierścionki są nowe (tłok 3-pierścieniowy), przejechałem na tym jakieś 50km, laków nie robiłem, nie ukrywam, że trochę mu dusiłem żeby za skuterem nadążyc , ale innym co też mieli nowe tłoki a nawet cylindry i docierali sprzęt "po swojemu" (a nawet gorzej) nic takiego się nie działo!!!
Nie wiem co jest, prosze pomóżcie, chcę go sprzedac w stanie odpalającym i jeżdżącym!
I jeszcze jedno: moglibyście poświęcic chwilkę czasu: sprawdzic, ile wynosi opór u Was na fajce??? U mnie tak: na jawkowej 2,7 kOhma, na tej od Golfa - 5kOhma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:34, 28 Sie 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie podwyższałeś czasem poziomu paliwa w komorze pływakowej??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:57, 28 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie, blaszka jest dobrze ogięta. No ale tego paliwa też musi coś leciec przecież... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:06, 28 Sie 2007 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Codo piszczenia, to jaką masz uszczelke pod głowicą??? Czyżby "aluminiową"??? Prawdopodobnie to przez to, tez tak miałem, kuzyn też ale przestało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:52, 29 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak masz slabo dokręcony kruciec do cylindra, lub gaźnik do krućca to pszczy jakby tłok piszczał. Tez sie na to nabralem, bylem pewnyze to tłok. Daj nowe uszczelki i dokręc. A co do twoich objawów to moze kondensator |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:06, 29 Sie 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czasem różne odgłosy dochodzące z cylindra podczas docierania są zupełnie normalne - jeśli natomiast będzie tak cały czas - wtedy się pomyśli.
Co do fajki - polecam NGK LB01F z Agmotu - opór tylko 1kOhm, daje większą iskrę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:36, 29 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na moje to kondensator nawalił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:23, 29 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kondensator... tyle razy już czytałem... Nie, jutro postaram sie zobaczyc, ale jeszcze niedawno był dobry, a iskra ma w zasadzie taką samą wielkośc.
Teraz "fajka" którą mam jest taka: kabel wysokiego napięcia od Golfa 3 i wyjęty opornik... Kupiłem nową fajkę, ale jest do bani, straszne dziadostwo. 5zł w błoto znowu. Tak właściwie, nie widzę różnicy, czy jest opornik i opór, czy nie. Iskra generalnie taka sama, czyli słaba, mogłaby przynajmniej byc lepsza.
Dlaczego na nowej Iskrze F80S nie mam iskry? Tzn. jest, ale pojawia się bardzo rzadko. Na Komarze mocno iskrzy, tak jak pozostałe świece.
Uszczelkę mam aluminiową. Tyle że nigdy nie piszczało tam "coś"... Jak delikatnie ruszę kopką, to nie piszczy, a jak energicznie, to słychac.
No i tak zauważyłem, że jest kolejny kłopocik: Ogar coś gorzej wchodzi na obroty, jest jakby trochę słabszy. Wprawdzie jak się rozpędzi i złapie obroty, to leci jak kiedyś, całkiem szybko, ale coś gorzej na te oborty wchodzi i bardziej się muli. Zwłaszcza przy jeździe pod górkę i np: wolniejszej jazdy na wyższym biegu. Jeszcze niedawno reagował żywo.
Pomóżcie proszę!!!
PS. Kasy jakby co na części już NIE MAM, Ogaryna mnie spłukała . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:30, 30 Sie 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz gdzięś przebicie . Najprawdopodobniej słaba masa. Dokręć śrubkę trzymającą masę i po sprawdzaj usczelki na przerywaczu... Może ci platynki nie równo nachodzą ?? Może masz za małą albo za dużą przerwę ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:33, 30 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj sprawdzałem iskrownik, i na moje wszystko jest w porządku.
Masa w porządku, niektóre styki nawet zostały "ulepszone".
Ogar wyraźnie jest jakiś zamulony, jak jest bardzo ciepły, przy stosunkowo niskich obrotach gaśnie nawet podczas jazdy!
Na obroty coś się wkręca (oczywiście nie zawsze ) z takim jakby "1 sek. opóźnieniem". No i jest dużo mniej zrywny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:46, 30 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
według mnie piszczy na symeringu(wał trze i piszczy)
wywaliło symering i teraz piszczy i masz za bogatą mieszanke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:59, 02 Wrz 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może ten simmering... Bo nie potrafie odnaleźc innej przyczyny...
No ale: jeździłdobrze, a teraz znowu kicha, a nic nie grzebałem!
Dziś chcę odpalic, i nic. Zmieniłęm świecę na inną, to pochodził dosłownie kilka sekund i zgasł. Zmieniłęm znowu na inną: to samo: kilka sek. pochodził i zdechł.
Na zapych nie idzie.
Poradźcie coś! Ogar nie na chodzi jest prawie nic nie wart.
Iskrownik, kondensator, ok!!! Cewki ok!!! Kabel wysokiego napięcia ok!!! Wszystko dzaje się byc w porządku, a jednak coś nie tak.
Iskra jakby co nawet jak jest to taka byle jaka. I to nie na każdej świecy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:04, 03 Wrz 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to weź ustaw przerwę na przerywaczu i zapłon ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:38, 03 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie piszczy ci czasem gdzies koło iskrownika. Może urwał sie ten kawałek tej poduszki, która smaruje i czyści krzywke. Ja u siebie tak mam i troche piszczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:09, 03 Wrz 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale pisałem, że iskrownik w porządku! Szczelina, mocowanie, itd.
Nie macie innych sugestii, co może byc przyczyną?
Albo: co Wy byście jeszcze zrobili/ sprawdzili prócz ogólnie pojętego iskrownika i simmeringu.
Jakby co kompresja jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|