| Elektryka jawa 350-638 | |
Wysłany: Czw 8:07, 13 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy możecie mi pomóc jak mam podpiąc instalacje zeby było ładowanie i wszystko działało w jawie.Albo dajcie schemacik jakiś prosty na 12 V to po schemacie może kabel po kabelku dojde wszystkiego.szukalem 2 godziny w google i nic nie znalazłem aby odpowiadało tej instalacji co mam-dodam ze od prądnicy wychodzą 4 kabelki (2 od platynek a 2 to D i M)Z góry Dzieki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:24, 13 Maj 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Poszukaj sobie wujek google nie gryzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:46, 13 Maj 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:41, 13 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy ale to nie są te schematy o ktore mi chodzi.Potrzebuje taki schemat do jawy gdzie z prądnicy wychodzą tylko 4 kabelki a piaty to czujnik luzy,A wy mi daliście schematy do jawy 350 ale TS. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:45, 13 Maj 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem kolego o co Ci chodzi,z pradnicy u twojej jawy wychodzą cztery kabelki,dwa od platynek a drugie dwa to D i M no a piąty biały kabelek to czujnik luzu.Z chęcią bym Ci pomógł ale nie posiadam tego schematu,może ktoś na forum Pomoże.Powodzenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:10, 13 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
TereSka 350 miała już alternator, twoja jest zapewne na prądnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:06, 13 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no na prądnicy i kolego powiedział byś mi jak to zrobic zeby łądowanie było i wszystko działało z elektryki,dał byś jakiś schemacik??z góry dzięki Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:37, 13 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tutaj jest do silnika 638
[link widoczny dla zalogowanych]
zrób dokładne zdjęcie tego co masz pod prawym deklem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:20, 13 Maj 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Coś kolego pieprzysz. Nie wiem tylko czy nas, czy swoją dziewczynę. Piszesz, że nie chcesz schematu do TS a w temacie napisałeś Jawa 638 a to właśnie jest TS. Czyli mamy tu jakąś sprzeczność. Czy przypadkiem się nie pomyliłeś? Chciałeś pewnie napisać Jawa 634 skoro masz prądnicę. No to ja Ci teraz podam adres pewnej stronki, z której będziesz w nadchodzących dniach bardzo chętnie korzystał: [link widoczny dla zalogowanych] Wejdź w Warsztat>>Elektryka>>Schematy>>Jawa>>.: Jawa 350ccm typ 634. Jak znajdę to podeślę Ci kolorowy schemacik.
Jest. Stąd [link widoczny dla zalogowanych]
A właśnie, bo tak czytam te Twoje posty. Piszesz, że do 12V a tak się składa, że prądnica ma 6V. Wczoraj Jekyl, dzisiaj Mr. Hyde. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Czw 21:30, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 7:39, 14 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęcie prądnicy
tak ,pomylilem sie ,sorki to jest typ jawy 634,ale cewki pod bakiem mam na 12 V i Akumulator terz...bedzie to działało?
Do kolegi -jawek-gdzie jest ten kolorowy schemacik do tej jawy 634 bo nie moge znależdz go? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Pią 8:31, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:00, 14 Maj 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Schemacik? Klikasz na link (ŚCIĄGNIESZ) i odczekaj chwilkę. Otworzy się okienko aby otworzyć lub zapisać zdjęcie. Jeśli nie pobiera to spróbuj na innej przeglądarce. Na FF działa.
A aku i cewki zmień na prawidłowe bo z ładowaniem nie wyrobisz. A jeśli masz regiel elektroniczny to go już miał nie będziesz.
PS. *też |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:42, 14 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki Jawek,mam ten schemat już..no kurde troche nad tym bede siedział bo u mnie ciężko z instalacja,narazie zrobie tak jak jest bo nie mam kasy na zakup nowego aku i cewek na 6V,muszą byc te na 12 V w obecnej chwili.Jak bede miał kłopoty to dam znac,a regulator ma byc na 12 czy 6 V bo mam dwa, ten na 6 V ma oznaczenia D M B a ten na 12 V ma 4 miejsca na wsówki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:14, 14 Maj 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daj szóstkę. Dwunastka jest pod alternator.
Co do wymiany tych części. Przejedziesz jakiś kilometr i motor Ci zgaśnie. Od razu ostrzegam na wypadek gdybyś miał zamiar podłączyć aku pod prostownik i jednocześnie coś kombinować przy silniku, odpalać go etc. Nie rób tego. Może na początku nic się nie zepsuje ale jak będziesz takie coś praktykował to nie zdziw się jak któregoś dnia stracisz ładowanie w swoim pojeździe. Pamiętaj: jak ładujesz aku to chociaż jeden kabelek musi być odpięty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:17, 14 Maj 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dzięki za rade,napewno posłucham mądrzejszego w tych sprawach:)kupie dopiero wtedy nowy aku i cewki jak bede widział na lampce kontrolnej ze pradnica laduje akumlator,jutro zabieram sie za tą elektryke.A kolego-jawek to co mi potrzebne do ladowania to tylko regulator napienia tak?od prądnicy dac kabelki do regulatora a z regulatora na istalacje?i jak sprawdzić czy prądnica jest sprawna na początek,czy wytrzawa napiecie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Pią 18:18, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 14 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie lepiej zainwestować w alternator od JAWY TS 350, ma on około 200W prądnica ma dla porównania około 80W |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|