| [JAWA 175] Strzela z tłumika | |
Wysłany: Pią 19:51, 31 Paź 2008 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znowu problem w Jawie. Straciła moc, jest mułowata i strzela ogniem z tłumika. Gdy dodam za dużo gazy, to zdycha. Jak odpalałem z kopa to wypierdoliło tylną końcówkę tłumika. Gaźnik jest ustawiony książkowo, zapłonu nie przestawiałem, i tak nagle sie zdupczyło. Wina gaźnika raczej to nie jest, bo kolor świecy wydaje się byc w porządku. Domyślam się, że to wszystko przez zapłon. Ale czy on mógł by się sam przestawic ?? No ok, załóżmy że zapłon źle ustawiony. Ale czy jest za wczesny czy za bardzo opóźniony? Jak go przestawic ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pią 19:53, 31 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:16, 01 Lis 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mam podobnie tylko u mnie w dodatku nei chce sie wkręcic na wysokie obroty i zapala tylko na swiecy z dlugim gwintem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:07, 07 Lis 2008 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przestawilem zaplon troszke do przodu wg zasady:
Cytat: | Gdy strzela OGNIEM z:
-tlumika -> przyspiesz zaplon
-gaznika -> opoznij zaplon |
no i jeden problem mam z glowy. Ale jest jeszcze jedna smieszna sprawa. Gdy lekko dodam gazu to sie lekko rozpedza, gdy srednio dodam gazu to zaczyna mulic i zwalnia, gdy dodam gazu na full to dostaje niezlego kopa. Ot ci zagadka. Mysle ze jest za uboga mieszanka- Podczas dodawania gazu przepustnica sie podnosi i zwieksza sie doplyw paliwa oraz powietrza, z tym ze doplyw powietrza zwieksza sie tylko do pewnego momentu, w ktorym przepustnica bedzie wyzej niz otwor ktorym wchodzi powietrze. W tym wlasnie momencie dopyw powietrza bedzie maksymalny, powietrza bedzie dostawalo sie calym otworem, a gdy przepusnice podniesiemy jeszcze bardziej to doplyw pwierza mimo wsio sie nie zwiekszy, a doplyw paliwa i owszem bo iglica nadal bedzie sie podnosic i otwor bedzie wiekszy, a w wyniku tego mieszanka bedzie bogatsza. I tu jest eine probleme- sruba ktora reguluje dopyw powietrza jest odkrecona na 1/2 a powinna byc odkrecona na 3/4 wiec i tak doplyw paliwa jest wiekszy niz norma, pozatym kiedys jezdzilem na 1,5 odkrecenia sruby. I co tu jest grane? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|