| JAWA 350 | |
Wysłany: Wto 20:11, 11 Maj 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam,koledzy jaka może być przyczyna ze jawa nie pali na prawy cylinder?dodam ze na lewym cylindrze jest nowa swieca iskra 75 a na prawym jest założona bardzo stara ok.6 letnia..czy to jest powód że ta stara swieca daje za słabą iskre?i jak dobrze wyregulować zapłon?[/b] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:24, 11 Maj 2010 |
|
|
Pa112914 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Maj 2010 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kopiesz kopiesz i nic może wymień świece a jak to nie zadziała to zobacz co z iglico |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:28, 11 Maj 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powiem tylko tyle ze chyba założyłem na odwrót pływak,ale to raczej nie ma znaczenia ze nie pali na prawy gar,a przy okazji jak by miał ktoś kompletną sprawną instalacje do jawy 350 to bym kupił,tylko zeby to nie była instalacja to jawy ts. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:40, 11 Maj 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie można wsadzać do jednego gara nowej świecy, a do drugiego starej. To źle wpływa na żywotność silnika, nie mówiać już o tym, że wsadziłeś złą ciepłotę, bo do jawy powinna być Iskra F100 lub jej odpowiednik. Co do problemu: Sprawdź, czy w ogóle masz iskrę na prawej fajcę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:35, 11 Maj 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koledzy dzis odpaliłem jawe 350 (linka mi sie zacina od gazu)jawa weszła na obroty i tak chodziła pare sekund na 3,5 tyś obrotów i nagle zaczeło coś stuka w cylindrach,tak jakby delikatnie stukac młotkiem o cylinder-to jest taki głoś.Potem odpalilem jak ostygła i znów takie stuki,im wiecej gazu tym głośniejsze stuki nie do wytrzymania,co to może byc za przyczyna?czy cos poważnego?
pierscienie są całe bo patrzyłem przed chwilką,lecz mają delikatne luzy na boki
ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do jawy 350 -634?bo na internecie nigdzie nie ma-instalacja na 12 V |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Czw 7:56, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:29, 14 Paź 2010 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ci tak stuka to masz wywalone sworznie. Wykręć świecę, włóż śrubokręt tak żeby dotykał tłoka, później kręć wałem do momentu kiedy będzie tłok w górnym martwym punkcie. Jak wtedy będziesz kręcił wałem w lewo i w prawo i będziesz czuł na śrubokręcie takie jakby stukanie lekkie to znaczy ze masz wywalone sworznie.
P.S. Jeżeli silnik jest pod lekkim obciążeniem to te stuki powinny się zmniejszyć z racji tego, że na tłoka działa większa siła, która przekłada się na sworzeń. Tak czy siak spróbuj z tym śrubokrętem. Jeśli będziesz czuć takie jakby przeskakiwanie to znaczy ze to sworznie się odzywają. Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|