| Nie pali na zimnym. Tulekja wyszła | |
Wysłany: Sob 11:28, 27 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak odpalę pochodzi i silnik jest ciepły to ładnie pali z kopa ale jak zimny to nieraz trzeba się tak nakopać ze masakra albo już tylko na pych.
II Wiecie czym może przykleić tulejkę w głowicy bo ta co mi zrobili świeca mi się tak z nią zgrzała że wykręciła mi się razem ze świecą. Co to za pomysł dawać tulejkę na normalnym gwincie według mnie powinna być na lewym...
Czym to przykleić jak wkręcę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:08, 27 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do tulejki to wkręć ją na jakiś klej do śrurb; polecam ten czerwony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:14, 27 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kupiłem jakiś czerwony mówią na to chyba hermetyk odporny na temp i podobno mocny ojciec powiedział że powinno na nim trzymać tylko trzeba jakoś gwinty ponacinać żeby już się nie wykręciło czy coś w tym stylu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:32, 27 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to chyba trzeba mieć specjalny gwintownik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:43, 27 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale w głowicy gwint mam i na tulejce jest po prostu robili mi to w firmie tylko tak zrobili ze wyszła zamiast czerwonego dali niebieski hermetyk a i gwinty wkręcili cale a trzeba przebić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:49, 27 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeba będzie się pomęczyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Sob 23:50, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:18, 28 Cze 2009 |
|
|
Marcin92 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 26 Paź 2007 |
Posty: 197 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: RadoM |
|
|
|
|
|
|
|
|
ustaw zapłon miałem to samo w motorynce, lub zła ciepłota świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:36, 28 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin możesz mi powiedzieć o co chodzi z tą ciepłotą? O ile się nie mylę podczas jazdy miałem wstawioną Super75 chciałem zmienić na95 ale już mi sie świeca razem z gwintem wykręciła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:05, 28 Cze 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wkręc nawiet świece z długim gwintem kolega tak cały czas jeździ i jeszcze masz zmniejszoną komorę spalania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:22, 28 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wkręciłem na hermetyk i trzyma;D tylko akumulator mi padł muszę kupić jakiś 12v bo ten 6v do dupy... Podłączyłem z samochodu i iskra była zajebi**a. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:22, 28 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co dobry klej to efekt:-) |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:53, 28 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do dobry dobry od razu tłumik uszczelniłem xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:20, 29 Cze 2009 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.W jawie 634 czyli tej jaką ty masz jest instalacja 6V wiec i aku tez masz miec 6V, no chyba ze chcesz cos popalic. 2. Jak przyklejasz ten gwint to nawierc w glowicy otwór(rownolegle do tej tulejki co ją przyklejasz). Tylko nie za głeboki żebys na wylot tej glowicy nie przewiercił. Z tym ze nawierc na granicy glowicy z tulejka. Tak aby polowa wywiertu byla w glowicy a druga polowa w tulejce. Potem w ten otwor włóż jakis pręt i nawal tam kleju. Ja przykleilem na klej anaerobowy lecz po kilkunastu wykreceniach swiecy w koncu puscil. Gdyby nie ten pret o ktorym pisalem wyzej to gwint by sie wykrecil a tak siedzi nadal w glowicy. Kompresja tez jest bo klej na gwincie jest i nadal uszczelnia. 3. Aby odpalała z kopa ustaw lepiej zapłon ale zamin to zrobisz lepiej sprawdz pewna strategie: 1.Wyłącz zapłon 2.Odkrec manetke do konca 3. Kopnij w kickstarter 5 razy wciskajac przy tym bolec do przepomopwywania paliwa 4.Włącz zapłon i przy lekko otwartej manetce sprobuj odpalic. Jezeli takie cus nie pomoze to mozesz jeszcze nalac troche benzyny do cylindra i probowac odpalic zwracajac uwage na to ktoredy wystrzeli niespalona jeszcze mieszanka. Lepiej rob to na otwartej przestrzeni bo huk w malym pomieszczeniu moze byc naprawde duzy. Jezeli wystrzeli w tłumik to lekko przyspiesz zapłon a jak w gaznik to opoznij. Mozesz tez ustawic zaplon od nowa, standardowym sposobem- tak jak pisze w serwisowce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:30, 29 Cze 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm nie wiem co tam jest instalacja przecież tam jest tylko regulator napięcia... Ale muszę załatwić sprawę ładowania to może 6v wystarczy. Z tą tulejką to nie doczytałeś kolego... Przecież pisałem wyraźnie ze robili mi to w warsztacie tylko malo hermetyka nalali(nalali tego niebieskiego) i się wykręciła ale głowice nagwintowali na tulejkę itp jak tylko przesmarowalem ja klejem i wkręciłam:P
mam wyłączyć zapłon kompnac raz, przepompować na ful, znowu kopnąć, znowu przepompować. o to ci chodzi? Ńie zaleje świecy?
PS. wczoraj odpaliła mi na zimno chyba za 7-8 razem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mofeixxd dnia Pon 10:32, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:39, 29 Cze 2009 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak, wsio sie zgadza. To normalne ze masz glowice z otworem nagwintowanym na tulejke ale tak czy siak ta tulejka moze ci sie wykrecic jak pusci klej. Z reszą rob jak chcesz bo moze faktycznie sie nie rozumiemy...
Wystarczy ze kopiac bedziesz mial wcisniety bolec do przepompowywania. O to chodzi aby ją przylało ale nie zalało xD Po prostu zimnemu silnikowi latwiej jest odpalic jak ma wiecej paliwa. |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pon 10:42, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|