 | roznice silnika 350 w cz i jawa |  |
Wysłany: Czw 23:17, 07 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wie ktos moze czym rozni sie silnik jawy 350 od silnika cz350 ? czy to moze ten sam silnik bo mam opcje kupienia silnika jawy do cezetki i nie wiem czy brac? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 8:45, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W CZ jest mocniejszy zabierak sprzęgła i lepszej jakości kosz.
Jak masz możliwość to staraj się o silnik z alternatorem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:12, 08 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ten z alternatorem jest lepszy? ej to jak tylko tym sie roznia to czemu sa takie roznice predkosci miedzy jawa a cz to wina zebatek? czy moze przelozenie w skrzyni bo czytalem ze wychodzily dwie wersie skrzyn i roznica byla na jakims walku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:26, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Skrzynia jest chyba ta sama, wszystko zależy od stopnia zużycia silnika i przełożenia na zębatce. Z dobrym silnikiem powinna polecieć lekko 150 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 17:39, 08 Sty 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale o jaki silnik Jawy Ci chodzi? Ten z Jawy 634, żeliwniak? Czy TS`owski? Rozumiem, że żeliwniak więc...
Różnica pomiędzy silnikiem CZ a Jawy 634 jest taka, że jest inne mocowanie(aby założyć silnik CZ do Jawy trzeba dać tulejkę). Druga sprawa to to, że po lewej stronie w silniku jawowskim masz wejście na linkę obrotomierza.
Zrobiłem zdjęcia jak one wyglądają. Pierwszy silnik CZ
[link widoczny dla zalogowanych]
No i Jawy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pią 17:43, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 17:43, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Daj miniaturki zdjęć, bo dostaniesz warna
Z alternatorem lepszy bo altek ma 200W, więc nie będzie problemów z brakiem prądu. Prądnica ma coś kolo 80W |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 17:44, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:45, 08 Sty 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kurna ludzie przed 5 sekundami wysłałem wiadomość i zobaczyłem, że zdjęcia duże więc od razu zacząłem edytować posta. Supermanem nie jestem sorry zajęło mi to 30 sekund i już mnie straszą :P Bez nerwów  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:47, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobra nie ma problemu. Teraz kończymy off top i wracamy do tematu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:32, 08 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moim zdaniem jesli masz do wyboru silnik cezetowski i jawoski teesowski:) to ja osobiscie bym polecil od CZ. Jest mniej awayjny, ma lepszą zbiórkę. jdnakże silnik od jawy może twój motor rozchulać do 150 tak jak napisał to rutkowski. Różnica między nimi jest bardzo duża. Prądnica (CZ 70W a jawa 220 W), skok tłoka, inna budowa tłoka (bez okieniek), zupełnie inna skrzynia i wiele innych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:53, 08 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zeliwniak O jednak spora różnica a jeszcze jedno pytanko Da sie do ceśki przelozyc pradnice z jawy czy raczej nie pasuja? bo pojecia nie mam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:00, 08 Sty 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Skoro PRĄDNICĘ to masz na myśli żeliwniaka a więc nie ma problemu aby z jednego zeliwniaka przełożyć część do durgiego żeliwniaka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:21, 08 Sty 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
super dzięki wielkie za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez golab1234 dnia Pią 21:22, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:06, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najlepiej kupić silnik od TS-ki i wsadzić mu sprzęgło od CZ, to było by najlepsze wyjście
Czytałem już o takiej przekładce i to zdaje egzamin. Pamiętaj że alternator daje więcej mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:54, 08 Sty 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Są zapłony elektroniczne VAPE. Koszt 300- 400 zł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:16, 09 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie chodzi o zapłon tylko o zasilanie całej elektryki, alternator jest dużo wydajniejszy od prądnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|