| ZAPŁON | |
Wysłany: Pią 21:02, 04 Cze 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy prosze was weżcie powiedzcie jak ustawic zapłon w jawie 350,krok po kroku?to co pisze o ustawieniu zapłonu na forum to jest niekompletne i zaplonu sie nie ustawi.Pomóżcie bo nie mam siły już z tym ustawianiem...najgorzej jest ustawic prawy cylinder bo zawsze załapuje ale nie cyka tak jak nalezy...
i na kturym rowku musi byc iglica w gazniku?bo mam na 3 od góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Pią 21:39, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:13, 04 Cze 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie widzę w zasadzie problemu. Zwyczajne przerywacze. Potrzeba Ci tylko wiedzieć jakie jest przyspieszenie zapłonu w danym silniku. W J350 634, 638 jest to ok 2,7-3mm a w starszych typu Panelka, Kyvacka jak widzę jest to 3,2-3,4mm. Wejdź [link widoczny dla zalogowanych] i w Warsztat>>Mechanika>>Porady masz to opisane.
Jak masz iglicę z pięcioma rowkami to na 3 od góry a jak z trzema to na środkowym.
Przepisz "który" 100 razy i wyślij mi zdjęcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:00, 05 Cze 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koledzy powiedzcie dlaczego co chwile przestawia mi sie zapłon?czy sie cos wyrobiło już i ustawic sie go nie da...po ustawieniu jak odpale to chodzi ladnie przez pare sekund potem sie przestawia,co jest grane? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:40, 05 Cze 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
juz zastanawiam sie pomału nad tym zapłonem elektronicznym,tylko ze mam instalacje na 6 V i nie wiem czy sie nada,a macie moze jakies schematy samodzielnego zapłonu zeby zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:23, 05 Cze 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pery_1989 napisał: | koledzy powiedzcie dlaczego co chwile przestawia mi sie zapłon?czy sie cos wyrobiło już i ustawic sie go nie da...po ustawieniu jak odpale to chodzi ladnie przez pare sekund potem sie przestawia,co jest grane? |
Być może to wcale nie wina zapłonu, a jeśli już jego to jakiegoś konkretnego elementu. Wymień platyny, kondensatory, świece. Wina może leżeć także w gaźniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:09, 05 Cze 2010 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kondensatory wymieniłem ,platynki terz i swiece na nowe..właśnie cos mi sie wydaje ze to ten gaznik jest jakis zdupcony...bo jak załapie to ladnie na dwa cylki pracuje....czasem jest takie zatrzymanie pracy i odnowa pracuje...tak jakby paliwo nie dochodziło cały czas..wogóle na obroty nie wchodzi franca paliwo cały czas dochodzi bo sprawdzilem-swiece sa mokre..ja juz nie mam siły do tej jawy..Dziwne jest to że przy niej najpierw trzeba ustawic lewy cylinder a potem prawy a powinno by na odwrot,nie wiem ale chyba wezme sie za rozebranie tego bydlęcia na czesci i wszystko poskladam w nowych czesciach jak bedzie gotówka,dodam jeszcze ze płytka gdzie sa platynki jest troche pokrzywiona i jak dokrecam jedno srubke do sie wichruje i wszystko do bani-całe ustawienie..
edit: leci warn za ortografię/ Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:45, 19 Sie 2010 |
|
|
pery_1989 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lut 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koledzy jak sciągną z czopa wału wirnik w jawie 350?wirnik nie był nigdy sciagany od nowosci.próbowałem tak ze wkręcałem sróbe na klucz 13 do oporu i nic nie pusciło,tak jakby było zapieczone.co trzeba zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pery_1989 dnia Pią 10:03, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|