Wysłany: Czw 0:51, 07 Cze 2012 |
|
|
GoodStyle |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wałbrzych Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie na odblokowanej + 60 cylinder i po ogólnym remoncie dochodzi niemal 80km\h myślę że jest możliwe zbudować jawe która pojedzie 90-100
we własnym garażu . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:25, 07 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dać, podkowę pod wał, zapłon CDI albo inny elektryczny zapłon , w cylindrze powiększyć lub dorobić kanały i wstawić membranę, do tego jakiś dobry gaźnik, no i przełożenia napędu pozmieniać no i wszystko jest możliwe.
Mi wystarczy tyle co moja jeździ al i tak nie ma co silnika katować i jeździć non stop do oporu, te 50-60 km/h to spokojnie sobie można jechać, a pod 80 to można doskoczyć jak sie skutera widzi i pokazać ze badziewiem jeździ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:42, 13 Cze 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pitolenie o Szopenie. Nagrajcie film z GPS-em, wtedy mogę uwierzyć że jawka idzie 80 . Na oryginalnych częściach to max 60-65. Nie chwalcie się też, że chinole bierzecie, bo one są zablokowane do 50
Miałem Ogara, to na 12z szedł 55-60 przy czym na trójce obroty były już takie, że aż szkoda uszu.
Kondzio310: tuning 223 jest możliwy, tak jak każdego silnika. Pytanie tylko po co? 223 nie ma praktycznie żadnego potencjału do tuningu. Skrzynia 3-biegowa jest głównym ograniczeniem. Pojemność również. 70 ccm to już wyczyn w jawce. Części jakie będziesz potrzebował muszą być kupowane "po omacku" bo nie ma części tuningowych dedykowanych do 223.
To co wymieniłeś w swoim poście to nie wszystko. Zawsze trzeba pamiętać o sprzęgle i wydechu wykorzystującego do końca możliwości cylindra, a o lepszym zawieszeniu i hamulcach już nawet nie wspomnę.
Wszystkie te pierdoły (+remont silnika, który jest oczywisty do takiej przeróbki) kosztują tyle, że hohoho. Za tą kasę możesz mieć np Suzuki RG, które leci stówę, ma bardzo dobre zawieszenie i jest bezawaryjne! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:01, 13 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja mam ogara od 6 lat i jak go zrobiłem ładnie na oryginalnych czeskich częściach to na 11 szedł 65 na równej a na 12 przekraczał 70.
A może miałeś nieszczelny tłumik albo super stuningowany dławik za pomocą wiertarki? bo ja jak zrobiłem ogara na tip top to choć cisne ze stromej góry v-max to obroty są bardzo wysokie, a chodzi ładnie i cicho.
Owszem przyrypana jawka będzie chodziła głośno i będzie wolna.
Znam 223 jak własne kieszenie i wiem co te silniki potrafią, mają mały potencjał tuningowy i nie opłaca się tego robić ale dobra jawka idzie to 70. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:46, 14 Cze 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaceq napisał: |
Miałem Ogara, to na 12z szedł 55-60 przy czym na trójce obroty były już takie, że aż szkoda uszu. |
Panie, tyle to moja Jawka jak zablokowana była leciała... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:26, 14 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nie musze nikomu udowadniać, ile jade. a tym bardziej nie mam jak, jak GPS trzymam w jednej ręce to już nie mam czym trzymać np. telefon żeby nagrać.
Powiem tyle, że ostatnio ścigałem się z simsonem, może nie do końca ścigałem, ja mam 13z. I na starcie Simson wymięka, a jak jedziemy obok siebie to przy v-maxie żaden nie może wyprzedzić ani ja jawką ani kolega Simsonem. I dodam że simson ma 16z. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:46, 14 Cze 2012 |
|
|
GoodStyle |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wałbrzych Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak poskładam jawencje to masz filmik jak zamykam licznik żaden problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:02, 14 Cze 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wierzysz jawkowemu cyferblatowi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:12, 14 Cze 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bardziej realny wynik niż porównywanie z autem. Aczkolwiek fakt, lepiej z GPS'em mierzyć, albo po pachołkach na poboczu i stoperem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:30, 15 Cze 2012 |
|
|
GoodStyle |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wałbrzych Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
był testowany jazda równo z samochodem i skuterem kiedyś zakładałem licznik rowerowy wszystkie próby wykazały ze pokazuje to samo co wszystkie inne liczniki oczywiście z małymi rozbieżnościami typu 2-4 km\h .
A jak wiadomo im się szybciej jedzie na takim sprzęcie licznik jest dokładniejszy ( wskazówka mniej lata ) . Do pelni szczęścia zostało stestować z GPS'em |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:03, 14 Lip 2012 |
|
|
kdn19999 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Ropa/Skwirtne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja jawka leci 55km/h ale jest nie dotarta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:12, 14 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ta sprawdzaj ile ciągnie jawka na dotarciu. Na pewno się dotrze, aż za bardzo się dotrze że aż zatrze ;] 55 leci to nie jest z nią już dobrze ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:37, 14 Lip 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale taka naprawdę monotonna dziadkowa jazda też nie jest wskazana
Grunt to nie przegrzać gada i zastosować dobre smarowanie - ale i nie pałować przez cały czas na ful manetce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:22, 15 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem należy wyczuć punkt najniższych możliwych obr, w których silnik jedzie sobie lekko i jeszcze się nie męczy, czasami mu na 2 czy na 3 przy rozpędzaniu przykręcić ale nigdy do v-maxu!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:46, 18 Lip 2012 |
|
|
GoodStyle |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wałbrzych Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostatnio odnawiałem całe koła w jawce i po centrowaniu założeniu nowej lekkiej szosowej opony wyważeniu wymianie łożysk oraz regulacji hamulców v- max zwiększył się o 10km\h . Więc czasami zamiast kombinować z silnikiem warto sprawdzić stan innych podzespołów a nie kombinować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|