Wysłany: Nie 21:36, 23 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm a mam pytanie do znawców o ile można poszerzyć maxymalnie w mm kanały płuczące w cylindrze jawki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:30, 23 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
0,6 d dal 50 jest to 24 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:37, 24 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to w tuleji ? Otwory ? Bo sam kanał już dawno powiekszyłem ale mi chodzi w tuleji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:32, 24 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tu właśnie chodzi o otwory w tulei i nie mogą być one szersze niż 0,6 średnicy cylindra chyba, że mają po środku przedziałkę, która prowadzi pierścień. Inaczej połamałoby pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:05, 24 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
24mm jeden kanał ;| Omfg to ja jeszcze mam sporo do piłowania Bedzie wiecej mocy <jupi> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:42, 24 Wrz 2007 |
|
|
zst |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Wrz 2007 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: osw |
|
|
|
|
|
|
|
|
dodatkowe kanaly płuczące w jawce są mozliwe ale by to dokonać należało by wydać dużo pieniedzy na takie przeróbki co dla nas jest mało możliwe więc jak by tak pomyślec to można sprobować z cylindrem SIMKA (o wiele łatwiej dowierca sie dodatkowe kanały) wiadomo też się narobimy przy tej przerobce bo trzeba ustawic rozstaw otworow mocowania szpilek odpowiednio tak by cylinder simsona nam równo pasował z kanałami od skrzyni korbowej jawki a propo kanałow w skrzyni korbowej to kanały nalezało by rozwiercić do takiej średnicy jak końcuwki kanałow w cylindrze simsona ja tą przeróbke mam zamiar zrobić w przyszłym miesiącu czyli przypasowac cylinder simsona do silnika jawki i dowiercić dwa dodatkowe kanały a gaźnik to będzie ddr-owski 16N1-11 oczywiście muszę jeszcze dorobić króciec po ten gaźnik więc myślę że mi się uda ta przeróbka
ps: co do tłoka to będzie simsonowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:56, 24 Wrz 2007 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja myśle nad takim czymś. Zeby wyciagnąc tuleje ze starego cylindra i wsadzić tą już z 4 kanałami płuczącymi.
[link widoczny dla zalogowanych]
A kanał wydechowy i dolotowy jak by sie nie paSOWAŁ to sie poszerzy. Co o tym myślicie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:47, 24 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
w jawce nie ma zbytnio miejsca na dodatkowe kanaly... ja mysle rozpilowac istniejace okna do jakis 20-21 mm i 1-1,5 mm w gore i troche w dol wiadomo wieksza powierzchnia... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:36, 14 Paź 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jestem w trakcie przerobki na 4 płuki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Wto 14:56, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:45, 14 Paź 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
zycze powodzenia, ale obawiam sie ze to nie wypali!!! ciekawe jak potem włożysz tulej idealnie równo, a poza tym obawiam się że sposób jaki to robisz bez profesjonalnych narzedzi może osłabić materiał z którego zrobiona jest tuleja!!! ale próboj do odważnych świat należy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 6:56, 15 Paź 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale na tulej żadne siły nie dizałają . Spokojnie wejdzie równo. Ja wiem z tego co widze to tylko ja tak kombinuje . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:18, 15 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po skończeniu dowiercania dodatkowych kanałów polecam tą tuleje jakoś z hartować nie wiem może kąpiel w gorącym oleju tak z 1-2h po dwa trzy razy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:39, 15 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Akurat kanaly mniej oslabia ta tulej niz same szlify. Moim zdaniem powinno to zwiekszyc oczywiscie osiagi nie tracac przy tym na zywotnosci silnika. Jestem pod wrazeniem. Powodzenia, mam tez zapasny cylek to sobie sprobuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:24, 15 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Conqeror na tuleję działają siły boczne wynikające z konfiguracji układu korbowo-tłokowego.
Kam@$ tuleje wykonuje się z żeliwa, a hartowanie żeliwa nie jest takie proste. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:42, 15 Paź 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
sorry ale wam to sie chyba nudzi w domu(trochę nie na temat)po co tak kombinowac!!??nielepiej sobie większ moto kupic jak jawka już dla was za wolna?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|