| 4 pierscienie na tloku | |
Wysłany: Wto 13:16, 15 Sie 2006 |
|
|
adam13151 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Sie 2006 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
czy jak zrobie tlok na 4 pierscienie to jawka bedzie mocniejsza?? :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:00, 15 Sie 2006 |
|
|
Pączek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tak bendzie ale długo nie pojeżdzisz bo ci korbowud nie wytrzyma albo bęknie ale jak masz kase to sobie naprawisz.Bendzie szybka i mocna ale nie radze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:17, 15 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie że to będzie na minus
tarcie większe,mniejsze osiągi i wał padnie
jak masz dwa pierścienie to o wiele lepiej wkręca sie na obroty i przez to ma więcej mocy(może i sprężanie mniejsze ale obr. wszystko rewanżują)
czytałem wiele opińji na temat 2 pierścieniowego tłoka--------------lepszy i koniec |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 0:39, 16 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | właśnie że to będzie na minus
tarcie większe,mniejsze osiągi i wał padnie
jak masz dwa pierścienie to o wiele lepiej wkręca sie na obroty i przez to ma więcej mocy(może i sprężanie mniejsze ale obr. wszystko rewanżują)
czytałem wiele opińji na temat 2 pierścieniowego tłoka--------------lepszy i koniec |
No racja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 6:30, 16 Sie 2006 |
|
|
pajej1991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 102 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | właśnie że to będzie na minus
tarcie większe,mniejsze osiągi i wał padnie
jak masz dwa pierścienie to o wiele lepiej wkręca sie na obroty i przez to ma więcej mocy(może i sprężanie mniejsze ale obr. wszystko rewanżują)
czytałem wiele opińji na temat 2 pierścieniowego tłoka--------------lepszy i koniec |
tez sie zgadzam z tym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:22, 16 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też bo na dwu pierścieniowym komprecha wcale nie jest gorsza a opory są mniejsze i tym samym obroty są większe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:03, 16 Sie 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
a czy da rade gdzieś kupić tłok dwupierścieniowy do jawki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:16, 16 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Da mój kuzyn, który mieszka obok Częstochowy znalazł jakiś sklep (prowadzi go gościu co od 40 lat "grzebie" przy motorowerach i powiedział, że Jawki to maszyny nie do zajeżdżenia ) z częściami do motorowerów gdzie sprzedają tłoki dwupierścieniowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:44, 16 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
można na alegro kupić cylinder 60 z dwupierścieniówką
ciekawe ile wtedy pójdzie
ale cylinder,tłok od razu do poprawek(odchudzanie,gwintowanie,polerka)
może z takim cylindrem i zębatką 14z wyciągnie sie 90 km/h jeśli na orginale dobrze zrobionym idzie 80
po takich przeróbkach simsony to dla blondynek-------jawa górą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 6:38, 17 Sie 2006 |
|
|
pajej1991 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 102 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
masz tu mozna kupic wszytsko [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:39, 18 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jest gdzieś dwupierścieniowy do cylindra 60 po drugim szlifie i pierścionki do tego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:49, 18 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ten 4 pierścien by sie połamał od razu lepiej kupic dwu pierścieniowy i dorobic na 3 z komarka bo jest grubszy pierścień ale trzeba jakos zrobic tą blokadke zeby sie pierscien do okoła nie kręcił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:51, 19 Sie 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie zamówiłem ten cylinder z agmotu mam nadzieje ze mi pójdzie 75-80 km/h(przedtem mi chodziła 65 km/h tak jak ogarowi) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:39, 19 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
o ile mi wiadomo 60cm3 jest na moc a nie na prędkośc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:57, 19 Sie 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na prędkości też nadrobi lekko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|