| 45km/h jak szlifne Krućca to ile w tedy?? | |
Wysłany: Czw 21:04, 27 Lip 2006 |
|
|
Łysy Wąż |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja jawka idzie 45-48km/h, jak szlifne krućca lub kupie nowego nieblokowanego to ile wtedy pójdzie jak myślicie??
kolanko jusz skruciłem o 12cm
a dławika w tłumniku niemam gdzieś wcieło??
oczywiście na prostej drodze!!
pod taką większą górke idzie 35km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:55, 28 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmm może coś ok 55-60 km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:28, 28 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:01, 28 Lip 2006 |
|
|
Łysy Wąż |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Żaden z was nie ma racji.
Dziś kupiłem nowego nie bolokowanego.
Noji? Noji? nic!! dalej 45km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:56, 29 Lip 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
no bo moze masz silnik w nie najlepszym stanie :P
a tak po za tematem widze ze tez jestes z tarnowa :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:28, 29 Lip 2006 |
|
|
Łysy Wąż |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jestem z tarnowa a dokładnie koło tarnowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:11, 29 Lip 2006 |
|
|
Beda |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Maj 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rybnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już pokombinowałeś troche, to widze, że nie npisałeś nic o dyszach, a w zasadzie tej najważniejszej
Zmień dysze na 68 (bo pewnie masz 65 i temu tak cianko idzie) i wtedy spróbuj ile da twoja Jawka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:54, 30 Lip 2006 |
|
|
Bradypus |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka) |
|
|
|
|
|
|
|
|
I z tego co czytałem to powinieneś też zapłon przestawić na 1,8 - 2mm przy GMT, też kupuje odblokowany kruciec w przyszłym tygodniu. A i mam takie głupie pytanie - któro to ta dysza?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:59, 30 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta dysza 68 to ta dysza główna, ta długa... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:05, 30 Lip 2006 |
|
|
Bradypus |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakbym miał teraz maszynę przed sobą to bym się pewnie zorientował ale jakoś nie mogę tak na sucho, można dokładniej?? gdzie to jest??(ale ze mnie tępak )
Edit 01:23 - Sprawdziłem któro to ta dysza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:57, 31 Lip 2006 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem coś co zauważyłem. W tych "odblokowanych" króćcach są okropne zadziory i chropowata faktura wewnątrz... Trzeba całe kolanko w śroku wypolerować, wtedy będzie dopiero można mówić o "dobrze wykonanej robocie"... A i oczywiście krótsze kolanko (a jeśli przebieg bliski 5 tys. to przeczyścić tłumik) i zapłon na 2mm przed GMP. Po tych zabiegach mój ogier szedł 63 km/h. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:23, 03 Sie 2006 |
|
|
OGAR 200 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2006 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Będzin |
|
|
|
|
|
|
|
|
MÓJ OGAREK JEDZIE 65 - 70km/h i jak by jechał 45km?h to juz dawno bym go sprzedał !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:13, 07 Sie 2006 |
|
|
Bradypus |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozwierciłem dzisiaj kruciec i skruciłem kolanko od wydechu, czekam jeszcze na szczelinomierz żeby dobrze ustawić zapłon, dysze sprawdziłem i mam główną 68, zostało jeszcze rozwiercić dławik...
Pomimo że nie wyregulowałem jeszcze zapłonu postanowiłem się przejechać i okazało się że bez regulacji nie za bardzo bo bardzo kiepsko się rusza na wolnych obrotach zwłaszcza na pierwszym biegu, ale pocieszyłem się tym że znalazłwszy kawałek prostej drogi motorek wkręcił sie jakoś na te wyższe obroty i wtedy poczułem wyraźny przypływ mocy i prędkośći, niestety licznik mi nie działa więc nie zmierzyłem ile jechałem ale z pewnością więcej niż poprzednio bez oddławienia.
Mam jeszcze jedno pytanie, podczas rozwiercania krućna trochę przegiąłem w jednym miejscu i teraz się leje z niego paliwo pomimo założenia dobrej uszczelki, jak myślicie można to uszczelnić silikonem??
Edit 20:27: Ustawiłem zapłon jak należy i dalej jest problem z brakiem mocy na wolnych obrotach, myślicie że zalewa silnik z powodu zbyt bogatej mieszanki?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:49, 07 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może łapie lewe powietrze
ja też przesadziłem w rozpiłowaniu
zalutowałem i trzyma 2 miesiące już |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:26, 07 Sie 2006 |
|
|
Bradypus |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomiędzy krućcem a gaźnikiem faktycznie może łapać lewe powietrze... zobacze co da sie z tym zrobić ale najpierw spróbuje pokombinować z przesuwaniem sprężyny na rowkach w gaźniku żeby zubożyć mieszanke, może to coś pomoże... A i jeszcze jedno jak się słabo trzyma guma od filtra powietrza na gaźniku to też coś przeszkadza?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|