Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » 60 cm3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Co sądzicie o 60 cm3
SUPER!!!
51%
 51%  [ 29 ]
dobry nawet
19%
 19%  [ 11 ]
taki sobie
5%
 5%  [ 3 ]
lepszy oryginał
17%
 17%  [ 10 ]
szkoda kasy :(
5%
 5%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 56

PostWysłany: Śro 17:38, 24 Maj 2006
welzi
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janowiec


dobry pomysł Mr. Green żart bo jak bym sie zdecydował w agmocie musze wiedzieć ile za przesyłke zapłace


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:04, 24 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


przecierz chyba mają cenniki za przesyłke u góry strony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:47, 24 Maj 2006
welzi
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janowiec


no tak ale zależy jaka waga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:14, 25 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


a co do pływającego tłoka to tu chodzi o to że byś tam co jes taka tulejka co tyrzyma tłok na korbowodzie papierkiem ściernym nie dużym(np 1000) wyszlifował tak żeby przez tłok i orbowód przechodził tak że tylko go popychasz i on przechodzi na drugą stronę tylko za mocno nie zeszlifuj . To właśnie sie nazywa TŁOK PŁYWAJĄCY Smile Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:39, 25 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


aaaa teraz jush wiem Smile
Dzięki :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:59, 25 Maj 2006
superwojtek2
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik


a po co to szlifować ? co to daje ? i szylifuje się tą tulejke czy cały tłok ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:38, 25 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


daje to, że tłok chodzi płynniej, więcej wytrzyma , szlifuje się samą tulejke. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:30, 25 Maj 2006
wskk1
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Czym on się różni od oryginalnego cylindra>oczywiście nie licząc pojemności skokowej??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:39, 25 Maj 2006
superwojtek2
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik


wg mnie to niczym więcej się nie rużni, z tego co wiem to ma tylko większą pojemność i dzięki temu jest więcej mocy i siły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:45, 25 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Zgadza się. Z zewnątrz są niedoodróżnienia. Większa pojemnośc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:22, 25 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


mi wydaje sie że chyba żebra ma o kilka mm dłuższe bo jakoś tak inaczej wygląda ----------dziś sprawdze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:42, 25 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


może troszke ale chyba taki sam jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:58, 26 Maj 2006
wskk1
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Mam pytanie: czy pod głowice idzie jakaś uszczelka??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:07, 26 Maj 2006
superwojtek2
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik


tak, pod głowice idzie uszczelka aluminiowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:06, 26 Maj 2006
ToFic23
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczucin


dobry pomysł z 60ccm tylko jest problem dotarcie chyba że ktoś ma kasy po uszy to daje jej wycisk ma maxa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
60 cm3
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin