Jaki Cylek lepszy ?? |
Cylinder 60ccm |
|
62% |
[ 33 ] |
Cylinder 50ccm |
|
37% |
[ 20 ] |
|
Wszystkich Głosów : 53 |
|
Wysłany: Nie 13:42, 21 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie to ten plus i np w simku kapitalka to ok. 300zł w zwyż a w jawke wsadzisz 150zł i latasz na nowym silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:30, 27 Sty 2007 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiecie, to nie do końca tak. Ja zrobiłem gruntowny remont w Ogarze to wyszlo koło 300 (bez przesylki 250), a i tak skrzynię biegów mam starą (ale stan jest super). Także z tym cennikiem jest różnie, ale fakt, części do Simsonów, a już napewno tuningowane są drogie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:05, 28 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
remąt jawki jest stosunkowo tani i lepiej włożyć troche więcej kasy aby mieć sprzet naprawde super
ja w tym sezonie zrobie tuning u tego gościa z częstochowy ale zabule około 1000 zł za cały tuning
Jak nazbieram kase to na serjo to zrobie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:16, 28 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yyy opłaca sie wogóle tyle kasy w ogara pakować ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:57, 28 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
opłaca,gadałem z tym gościem to zaśpiewał mi za przeróbki których sam w warsztacie nie zrobie około 600 zł,ale 400 potrzebuje na tuning własny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:27, 28 Sty 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy ja wiem, czy się to opłaca W końcu skraca to żywotność silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:29, 28 Sty 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym wolał wydać tą kase na paliwo niż na tuning który i tak skraca żywotność silnika, tak czy siak po takim tuningu wcześniej czy puźniej znowu ogar2007 będziesz musiał zabulić na nowy silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:50, 28 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to mi nawet może przedłużuć żywotność,robi to na orginalnej 50 cm,dorabia kanały,tłok na jeden pierścionek,i jak nie będe cieniował korbowodu to żywotność wzrośnie
ale podkowa żywotności nie doda,więc wyjdzie na zero,żywotność będzie ta sama
potem gażnik i tłumik ale tego już nie wiem,ciekawe czy nie skrucą żywotności
ps.łożyska japońskie takie c3 sportowe po 25 złsztuka napewno nie skrócą żywotności |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:42, 28 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawe jak gaźnik i tłumnik mogą skrucić żywotność |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:37, 28 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłumik może na 100%
gażnik pewnie nie
chcesz to napisz do mnie na gg to ci napisze czemu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:52, 29 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No domyślam się, że chodzi o tą jakbyś założył mniej wydajny gaźnik, który dawałby mniej mieszanki i tym samym smarowanie byłoby gorsze
Taka jest moja teoria ale chyba podczas tuningowania daje się wydajniejszy gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:22, 30 Sty 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale sie temat rozbujał, a na początku był wontek czy kupić ode mnie cylek czy nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:53, 30 Sty 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisał: | No domyślam się, że chodzi o tą jakbyś założył mniej wydajny gaźnik, który dawałby mniej mieszanki i tym samym smarowanie byłoby gorsze
Taka jest moja teoria ale chyba podczas tuningowania daje się wydajniejszy gaźnik. |
No wiesz gniewny, jeśli silnik będzie dostawał mniej miesanki smarowanie się zmiejszy, ale nie tylko smarowanie. Silnik zmiejszy obroty, a przy tym smarowanie jest mniej potrzebne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:23, 30 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej obroty będzie mógł mieć te same ale moc się zmniejszy
Ale jak napisałem przy tuningu nie wstawia się gaźniku o mnijeszej wdajności niż jest założone obecnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:12, 30 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak założe za duży(ciężko będzie dopasować odpowiedni,w gre wchodzi jakiś od japońskiego ściga)to jak zadużo dostanie to wszędzie będzie pełno resztek paliwa i oleju a to treż nie słurzy silnikowi)ale pewnie nic się jemu nie stanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|