 | Chłodzenie |  |
Wysłany: Śro 18:26, 19 Wrz 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wymyslilem zeby w Jawce zrobic cos takiego jak przy tym małym deklu od iskrownika zrobic dziure tak by pret który przymocuje (do tej srubki co sie zapłon ustawia) i na zewnatrz zrobic taki wiatrak. Nastepnie wykonać z blachy obudowe na to z taka przedłózka na cylinder i to by mogło wspomagac chłodzenie. Ja osobiscie tego nie próbowałem ale mysle ze to nie jest zły pomysł. Piszcie co o tym sadzicie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 18:38, 19 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
coś mi się widzi że to nie wypali  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:41, 19 Wrz 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Am isie zdaje ze powinno wypalic bo w wsk tak zrobiono i wypaliło!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:50, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tylko weż ten pręt idealnie prosto przymocuj tak żeby sie nie ułamał ani nic. A i nie wziołeś pod uwage że czasami pada i jest np. kurz albo inne warunki na drodze. Wiec wg. mnie bez sensu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:53, 19 Wrz 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:32, 19 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To nie lepiej wiatraczek komputerowy do akumulatora/prądnicy?
A może od razu chłodzenie cieczą... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:41, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja miałem zamiar zrobić tak że wiatraczek od kompa wsadzić w kapę iskrownika ale bez żadnych otworów wentylacyjnych wiatraczek by motyl dał więc nie dawno zauważyłem że nagrzewa mi się dosyć mocno kapa od wprowadzenia uszczelek gdzie tam nigdy nie było więc powyciągałem te uszczelki i dzięki źle wyprofilowanym podłożą kapy i karteru jest szczelina gdzie wpada zimne powietrze i to jest jak u mnie najskuteczniejsze chłodzenie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 20:31, 19 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ogólnie pomysł nie jest taki głupi tylko ja bym ten wiatrak włorzył w środek ale musiał by być dość mały aby się zmieścił . Przykręcił bym go z krzywką tą śróbą co trzyma krzywkę i z dekla bym puścił dopiero jakąś rurkę na cylinder. Tylko nie wiem czy ten wiatraczek by wytworzył odpowiedni ciąg.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:17, 19 Wrz 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
necroorcen napisał: |
A może od razu chłodzenie cieczą... |
Chciałem tak zrobić bo mam taką małą chlodnice, no ale musi byc to "ale". Po prost nie zmiescila sie ale jakbym dal blotnik od ogarka to powinno byc ok  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:33, 20 Wrz 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na ch** kombinujecie z jakimiś wiatraczkami taki wiatrak do chlodzenia powinien mieć z 5 tys obrotów żeby coś co kol wiek chłodził jak już kombinujecie to nie prościej założyć dodatkowe radiatory na głowicy i cylku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:39, 20 Wrz 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
taki wiatraczek nic nie bedzie dawal bo prad powietrza podczas jazdy jest wiekszy niz z tego wentylatorka, no chyba ze jedziecie w dlugą trase to co jakis czas robicie przerwe, stawiacie jawke w cieniu i wlaczacie wiatraczek z aku moze o 1% by szybciej sie sylek schlodzil  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 16:27, 20 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jawek napisał: | necroorcen napisał: |
A może od razu chłodzenie cieczą... |
Chciałem tak zrobić bo mam taką małą chlodnice, no ale musi byc to "ale". Po prost nie zmiescila sie ale jakbym dal blotnik od ogarka to powinno byc ok  |
Żeby mieć chłodzenie cieczą to nie wystarczy chłodnice zamontować, trzeba w głowicy i ściankach cylindra mieć kanały chłodzące + urządzenia kontrolujące temp (zimny - chłodzenie wyłączone; ciepły - chłodzenie normalne; gorący - mocne chłodzenie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 17:12, 20 Wrz 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moj kolega wziął wiatraczek z komputera i podłączył go do aku. Wiatraczek był zamontowany przy cylindrze od strony sprzęgła. Wykonał specialną ramę z kawałka balchy że sie przymocowawała na szpilkę od dżwignii zmiany biegów. Coś tam chłodziło.... Zrobił też tak żę jak był włączony silnik to brał prąd z prądnicy.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:56, 20 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chcecie miec lepsze chłodzenie to przedłozcie zeberka chłodzące w cylindrze  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:33, 20 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na początek proponuje dobrze wyczyścić cylinder...
A pomysł ok, tylko nie wykonalny: termodynamika się kłania... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|