Wysłany: Wto 21:04, 07 Lip 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja myślę tak, że podczas jazdy będzie to zakłócać obieg powietrza, i jeśli nie będzie cały czas włączone będzie to miało o wiele gorszy efekt niż bez tego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:56, 08 Lip 2009 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze i chlodzi ale glowice a glowicą cyla nie zatrzesz wiec to bez sensu tym bardziej ze taki wiatraczek nie nadmucha tyle zeby to jakis wplyw na cyla miało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:04, 08 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe93_1993 napisał: | moze i chlodzi ale glowice a glowicą cyla nie zatrzesz wiec to bez sensu tym bardziej ze taki wiatraczek nie nadmucha tyle zeby to jakis wplyw na cyla miało. |
I tu się mylisz. Powietrze, którym dmucha ten wiatraczek leci między żeberkami głowicy i cylindra. Zrobiłem dziś z tym pare kilometrów i powiem, że w czasie jazdy różnica jest prawie w ogóle niezauważalna, za to jak się zatrzymuje to czas ostygnięcia cylindra skraca się i to bardzo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:10, 08 Lip 2009 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja gdzieś miałem chłodnice od kibla Jutro poszukam
A i dobry pomysł z tym Wiatraczkiem !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cthulhu dnia Śro 16:13, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:41, 08 Lip 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myślę że to dosyć dobry pomysł z wiatraczkiem bo przecież to w głowicy następuje zapłon i to tam jest największa temperatura i jeśli się ją schłodzi to bedzie to miało wpływ na cały cylinder a przynajmniej tak mi się zdaje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:32, 08 Lip 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panowie... w Jawce to można zrobić podróbe LC albo prawdziwe LC w żadnym razie nie wiatraczki... , o co chodzi w podróbie? ano przewiercenie radiatora w kilku miejscach tak by wszedły dosyć ciasno rurki z miedzi lub alu wtedy to jakoś tam łączymy z pompką i chłodnicą i śmigamy niby proste ale trza instalkę przerobić na bateryjną i najlepiej podnieść wydajność iskrownika by pompka nam nie rozładowała aku podczas ładowania naszego moto. ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 08 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfiq ma rację ale zamiast rurek jestem cały czas za płaszczem; gdybym miał palnik to już by foty były |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|