| Co jeszcze mogę stuningować???? | |
Wysłany: Pią 13:09, 29 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!!! Co mógłbym jeszcze tuningować w mojej jawce jak odblokowałem kruciec i obciąłem kolanko . Jawka idzie mi teraz 60 - 65 km/h. Tylko chce zostać przy oryginalnym cylindrze i nie chce przerabiać kanałów Tematy na temat tuningu już były ale nie chce żeby mi dużo więcej paliła chce osiągnąć prędkość ponad 70km/h. Nie znam się za bardzo na tuningu
więc te tematy za wiele mi nie dają. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pią 13:12, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:30, 29 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:52, 29 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ile ten cylek 60 cm daje , nie da się załatwić większego niż 60 cm.W najgorszym wypadku mogę zmienić cylka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:50, 29 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie zmieniaj cylka, bo jezeli masz oryginałkę to możesz z niej więcej wycisnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:55, 29 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój brat też mi tak radzi.Chce ją tak zrobić żeby nie wyglądała na tuning |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:18, 29 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wstaw stożek do tłumika tak jak Leśnik kiedyś pisał. Z tego co wiem, to Irzyk i Mariusz mają takie patenty. Cylindra nie zmieniaj, zastosuj lepszy gaźnik, jakiś 16-17mm (od Simsona albo Mikuni od Suzuki RG, chyba tam jest 17mm). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:30, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oooo właśnie o tym chziałem napisać hmm no co jeszcze gaźnik inny wiadomo polerka może ?? w środku ?? Plan głowicy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:40, 29 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A simsonowski gaźnik wchodzi bez przeróbek??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:43, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm nie trzeba otwory powiększyć w krućcu (dobrze to napisałem ?? ) O ile pamiętam i go odpowiednio uszczelke dociąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:15, 29 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzeba go zdystansować bo będzie dotykał cylindra, najlepiej nowy króciec zrobić.
Możesz też wrzucić mu podkowę nic nie widać, a daje kopa.
Głowicy nie planuj, bo skrócisz żywotność silnika.
Kanałów i komory korbowej nie poleruj, bo to nic nie daje.
Skróć nóżkę tłoka od strony gaźnika o równo 1mm i wypoleruj denko oraz komorę spalania i kanał wydechowy. Koniecznie popraw okno ssące i wydechowe żeby nie było zadziorów.
Do tego tłumik spawak i zeszlifowana zębatka 14z od WSK.
Obowiązkowo wymiana wszystkich łożysk, tarcz sprzęgłowych i sprężyn docisku sprzęgła.
Przydało by się też zrobić porządnie zapłon, czyli nowy kondensator, kabel WN i fajka bez opornika.
I żeby ładnie chodził to wrzuć mu jakiś gaźnik o gardzieli 20mm [tylko nie G20 z WSK] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:37, 29 Sty 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem Ci krótko jak chcesz żeby więcej nie paliła to nic na osiągach nie zyskasz.
Dam Ci prosty przykład jak nic nie jesz to nie masz siły, tak samo jest z motorem, żebyś zyskał coś na osiągach to postaraj się zrobić to co koledzy wyżej proponują, spalanie na 100% się zwiększy w najgorszym wypadku do 1L ale efekty takiego poświęcenia będą mocno odczuwalne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:47, 29 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
żaden kibel nie będzie miał polotu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie zrób to co ci radzą i nic więcej i naprawde nie zakładaj gaźnika od wsk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 2:25, 30 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Głowicę możesz splanować ale z głową! To znaczy nie 2.5mm, ale odpowiednią wartość dla odpowiedniego stopnia sprężania. Zmierz objetkość komory spalania gdy tłok jest w GMP (gdy masz wyjęty z ramy silnik ustaw go cylindrem i głowicą w górę) wlewając olej do owej komory strzykawką i licząc ile weszło ml. Poźniej oblicz jaki masz stopień sprężania i policz ile trzeba splanować dla docelowego stopnia. NIe przekraczaj 10-10.5:1. Na [link widoczny dla zalogowanych] był gdzieś arkusz kalkulacyjny Excel do ściągnięcia.
Spawania mieć nie musisz, podejrzewam, ze będziesz miał trudności z wykonaniem. Zrób sam stożek do wydechu.
Co do zębatki 14z to bym się spierał, musisz wytestować jak motor jeździ na różnych zębatkach i wybrać tą najodpowiedniejszą dla swojego stylu jazdy i terenu po którym jeździsz.
Z tym remontem co pisał Rutkowski się zgodzę, silnik tuningowany musi być w bardzo dobrym stanie technicznym, wał koniecznie przede wszystkim.
Niestety musisz się trochę poświęcić jeśli chcesz coś osiągnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:58, 30 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na takie spalanie 1L więcej to mogę się zgodzić bo ja składam drugi silnik i wszystko będzie w bardzo dobrym stanie( nowe tarcze sprzęgłowe, wał zregenerowany, szlifnięty cylinder,nowy łańcuszek sprzęgłowy, łożyska,
platynki, kondensator,tłok pierścienie).
CAŁA KAPITALKA |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Sob 10:00, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|