| co mi da? | |
Wysłany: Sob 0:20, 26 Lis 2011 |
|
|
sopel233 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Lis 2011 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nidzica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam
co mi da membrana i 50/4 w jawce? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:15, 26 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a co daje tuning ?? zastanówmy się ...... WIEM WIĘCEJ MOCY I PRĘDKOŚCI a tak na poważnie to trzeba by było jakiś gaźnik Koledzy radzą że najlepszy dellorto 21 (albo jego podróbka) i do tego przydał by się jakiś spawak pod to i w tedy można w pełni wykorzystać cylinder i membranę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:53, 26 Lis 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm wg mnie cyl. 50/4 to trochę nieporozumienie.Stosunkowo małe 2 dodatkowe płuki (słabo zasilane).Dużo lepiej zrobić cyl 50/3 + membrana , lepszy efekt (dużo lepiej ,dosyć dobrze zasilany 3 centralny płuk).Miałem takie coś w swojej jawce wykonać , ale czasu i kasy brakło.Tak jak kolega wspomniał trzeba do tego spwawak bo bez niego mizerny będzie efekt oraz większy gaźnik np. Amala , dellorto.Ale gaźnik koniecznie markowy , żadne podróby chińskie(Później problemy z regulacją,muł).Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:30, 30 Lis 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niekiedy lepsze 50/2 niz 50/4. na pewno mcy przybedzie i predkosci no ale do tego jakis dobry gaznik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:50, 01 Gru 2011 |
|
|
DoMinator94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2011 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie jak zrobic taka membrane w jawce jezeli ktos mialby jakies rysunki albo cos w tym stylu i jak moglby mi je podeslac to bylbym wdzieczny.Nie chcialem zasmiecac forum takimi tematami i dlatego napisalem tu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 13:12, 01 Gru 2011 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze primo, wybierasz membrane. Rozrysowujesz sobie wszystko co i jak, mierzysz itp. Powierzchnie cylka dajesz do frezowania żeby byla równa powierzchnia. Następnie musisz dorobić kostkę pod tą membranę, najlepiej jest to zrobić z bloczku aluminium ale bakielit albo coś podobnego też się nada, ewentualnie wyspawać z blaszki stalowej minimum 2 mm. Membrana najlepiej żeby minimalnie wchodziła w cylinder, także należy rozpiłować odpowiednio otwór w cylindrze. Jeśli już jest wszystko spasowane należy wywiercić otwory w cylindrze i kostce(najlepiej wg otworów w membranie) i wszystko pewnie zamocować żeby nigdzie nie było żadnych nieszczelności(oczywiście bez uszczelek się nie obędzie..). Do tego dorobić króciec pod gaźnik i generalnie gotowe.
Zgodnie ze sztuką okno dolotowe powinno być otwarte przez 360 stopni, można wypilować otwory w tłoku, choć ja bym polecał maksymalne obniżenie kanalu dolotowego.
Co do sensu stosowania membrany. To nie jest tak że ją założysz i już będziesz zapierdalał jawką. Membrana ma na celu poprawę osiągów poza rezonansem i spowodowanie że w rezo silnik dostanie tyle mieszanki ile potrzebuje. Czyli, zakładając samą membranę nie odczujesz ogromnego wzrostu mocy ale jeśli planujesz wiekszy tuning to na pewno ona nie zaszkodzi
Co do zasilania, seryjny gaźnik nie nadaje się nawet do seryjnego cylindra także polecam go wymienić i nie koniecznie jak każdy piszę "minimum 21 mm bo nie poczujesz mocy" może być choćby poczciwy BVF od simsona.
Opisałem ci tylko przeróbke cylindra pod membrane(dość krótko ale jak jesteś ogarnięty to na pewno wystarczy), mając już wyżej wymienioną membranę możesz dorobić kanały płuczące prosto z membrany, tzw boost porty jak i koniecznie powinieneś powiększyć istniejące już seryjne kanały.
Co do zmian wysokości poszczególnych okien to już niestety trzeba poczytać i ja nie będe mówił zrób na 33 będzie zajebiście...
To by było na tyle z mojej strony w razie pytań pisz, chętnie odpowiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:50, 01 Gru 2011 |
|
|
DoMinator94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2011 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam jeszcze pytanie gdzie moge kupic taka membrane?? jak bys mogl ma np link z all albo z jakiejs innej strony podeslac to bylbym wdzieczny.Czyli mam rozumiec ze ta membrana wcale nie polepszy mi osiagoww jawce?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:35, 01 Gru 2011 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polepszy ale nie spodziewaj się cudów jak to niektórzy piszą że Bóg wie ile to da Głównie zwiększy się elastyka. Membrana sama w sobie to żaden tuning tak na prawdę, prawdziwą moc daje zmiana charakterystyki rozrządu i strojenie wyżej silnika
Co do membrany gdzie kupić to oczywiście allegro, wpisujesz membrana, części motocyklowe i jest tego pełno i w bardzo różnych cenach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:00, 02 Gru 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja proponował bym jeszcze jak już kupować membranę to z jakąś yamahy apki albo czegoś podobnego byle nie chińską ja jak kiedyś będę robił membranę (jak się uda) to kupię albo z yamahy dt 80 albo z silnia am6 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:43, 02 Gru 2011 |
|
|
DoMinator94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2011 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzieki za pomoc jak bede mial jeszcze jakies pytania to bede pisal na pw |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|