| Co można zmienić, aby zyskać moc. | |
Wysłany: Wto 18:24, 15 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Mam Jawkę 50 Mustang, co mogę zrobić, aby zyskać trochę mocy?
Czy zmiana tłumika na ten "sportowy" z allegro za 70zł i wymiana filtra na stożkowy przyniesie choć lekki rezultat? Jak najlepiej wyregulować gaźnik? Czy większa zębatka z przodu przynosi ODCZUWALNY efekt?
I ogólnie - co można zrobić przy tym silniku, aby wykrzesać z niego moc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:32, 15 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpierw ją odblokuj (skróć kolanko wydechu o około 10cm tak żeby kolanko wchodziło na około 3-4 cm do tłumnika. Co do tłumnika to jeden wielki szajs. Filtr daje trochę mocy, ale nie za dużo, choć jakaś różnica jest. W gaźniku najlepiej pobawić sie iglicą i zaworkiem w komorze pływakowej. Możesz dać większa zębatkę np 13z - będzie szybko jechał, ale będzie małe przyspieszenie. Możesz dać 11z to będziesz miał duże przyspieszenie, ale małą v max.
No to chyba na tyle |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:42, 15 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O zębatkach to wiem co i jak, ale nie testowałem właśnie.
Ten tłumik: allegro.pl/item178574130_tlumik_sport_chrom_simson_romet_ogar_chart.html to scheiss? Szkoda.
Mówisz, że oryginalne Jawki miały blokowany tłumik? Bo myślałem, że nie, a u mnie... kolanko jest przyspawane do tłumika, bez sensu, wiem - ale to nie moja robota. Więc będę musiał coś wykominować, ale na pewno bez nowego kolanka się nie obejdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:50, 15 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takich tematów jest multum.
Jak chcesz kupić dobry tłumnik to kup ten sportowy do Jawki na agmocie za ~65 zeta. Doda mocy i zmieni dźwięk. Najważniejsze jest by moto miało też dobrą komprechę i było dobrze ustawione (zapłon i gaźnik). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:55, 15 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
"Takich tematów jest multum."
Zgadza się, ale wiadomo jak jest - każdy chce mieć swój, konkretny.
Masz może zdjęcia tłumika do Jawki z Agmotu? Niestety na stronie nie ma.
Pokombinuję jeszcze z zapłonem, bo nie wiem jak jest ustawiony.
Mam nadzieję, że będę w stanie jechać na równi z kolegą na Ogarze 200, w końcu silniki te same, a teraz mnie wyprzedza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:59, 15 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest taki jak w tej Jawce. Mam gdzieś foty swojego ale nie chce mi się szukać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:59, 15 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie kombinuj za dozo z zapłonem bo jak jeszcze nigdy nie ustawiałeś to możesz zrobić że ci w ogóle nie odpali. Jedynie ustaw przerwę na przerywaczu.
Czy masz odblokowany króciec ssania przy gaźniku? Jak nie to to zrób. A kolanko to najlepiej jak kupisz nowe już skrócone. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:04, 15 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
"nie kombinuj za dozo z zapłonem bo jak jeszcze nigdy nie ustawiałeś to możesz zrobić że ci w ogóle nie odpali. Jedynie ustaw przerwę na przerywaczu.
Czy masz odblokowany króciec ssania przy gaźniku? Jak nie to to zrób. A kolanko to najlepiej jak kupisz nowe już skrócone. "
Spoko, spoko, a od czego ma się dziadka?
Opisz jakoś lepiej to ustawianie przerwy, albo daj jakiegoś linka.
Króciec jest odblokowany. OK, to teraz wiem na co pójdzioe pierwsza setka w Mustangu. Kolanko + sportowy wydech. Mam nadzieję, że pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:09, 15 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:17, 15 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak chcesz sportowy wydech to jedynie odblokuj oryginalny, albo ewentualnie kup ten sportowy specjalnie do jawki z ag-motu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:19, 15 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam zamiar chyba kupić z Agmotu. Będzie sprawował się lepiej niż obecny, mam nadzieję.
Zatem teraz w planach: (po regulacji gaźnika i ustawieniu zapłonu)
- kolanko + tłumik
- filtr stożkowy
Jaką prędkośc powiniem osiągać po tych zabiegach? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:04, 15 Maj 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | "nie kombinuj za dozo z zapłonem bo jak jeszcze nigdy nie ustawiałeś to możesz zrobić że ci w ogóle nie odpali. Jedynie ustaw przerwę na przerywaczu.
Czy masz odblokowany króciec ssania przy gaźniku? Jak nie to to zrób. A kolanko to najlepiej jak kupisz nowe już skrócone. "
Spoko, spoko, a od czego ma się dziadka?
Opisz jakoś lepiej to ustawianie przerwy, albo daj jakiegoś linka.
Króciec jest odblokowany. OK, to teraz wiem na co pójdzioe pierwsza setka w Mustangu. Kolanko + sportowy wydech. Mam nadzieję, że pomoże. |
Szymon jak chcesz cos powiedziec co poiwdzieli inni używaj opcji CYTUJ !!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:45, 15 Maj 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
myśle że prędkość wzrośnie nawet kilka km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:00, 16 Maj 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz zmienić cylka na 60ccm dwupierscieniowe i dysze wymienić dodatkowo. to da Ci sporo mocy bo czego jak czego ale pojemnosci nie oszukasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:57, 16 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zwiekszanie pojemności o 5 ccm to da tyle mocy, że na 3 bez problemu na koło staniesz W rzeczywistości ten cylek ma 55 ccm i wcale nie da mocy jak masz zwykły w dobrym stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|