| Co o tym sadzicie ;] | |
Wysłany: Sob 1:01, 20 Lut 2010 |
|
|
DarkAndScary |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2010 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiec chcialbym sie tu was poradzic .. oczywiscie okolo.. ile mi poleci silnik zanim go do ramy wloze xd
Jak wloze to dokladnie zmieze.. ciekawe czy ktos trafi.. sam nie mam pojecia.
Cyl 50 ( poszerzone pluki, podniesiony wydech, zwiekszony minimalnie dolot ) wyrownane wszystkie progi w cylindrze ( kanaly ) oraz polaczenie gaznik- krociec- cylinder
Gaznik 16n3-4 na nowych dyszach S70
Podcieta nozka tloka od strony gaznika o 1mm oraz lekko odchudzony tlok.
Z patentu Rutkowskiego odchudzilem Magneto po jednej i drugiej stronie.
(mimo ze tego nie przetestowal ani on ani ja, ale Zeus powiedzial ze warto )
Podkowa na wale
Modul zaplonu
I oczywiscie Spawak
w/w czesci sa zamontowane w silniku juz.. tylko teraz rame przerabiam.
Co by tu mozna jeszcze zrobic ? Czekam na wasze propozycje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DarkAndScary dnia Sob 1:18, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:43, 20 Lut 2010 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak do z dobrej skarpy rzucisz to i 150 poleci a tak na serio to myślę że około 80-85, a ramy nie przerabiaj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:00, 20 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramę zostaw w spokoju, ewentualnie wspawaj tylko wzmocnienia.
silniczek powinien się dość wysoko wkręcić, wiec zamkniecie licznika nie powinno sprawiać kłopotu.
W silniku możesz jeszcze wypolerować denko tłoka i komorę spalania na lustro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:03, 20 Lut 2010 |
|
|
Alek20 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do gaźnika to jak już przerabiasz cyka i spawka dajesz to raczej daj
16n1-11 rozwierć na 19mm
u mnie przy przerabianym cylindrze i spawaku plan głowicy itp między 16n3-4 a 19n1-11 była duża różnica |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:26, 20 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mebranka by się jakaś też nadała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:52, 20 Lut 2010 |
|
|
DarkAndScary |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2010 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale nie mam 16n1-11 .. a 16n3-4 mam ;P
No ramy ciac nie bede.. ale zawieszenie przednie MTX 80 z kolem od RG80 z tarczowym.. tylne amorki od sima.. bak ETZ 150.. masa wzrosnie dlatego bede sie bawil jeszcze troszke ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:27, 21 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Membranę na cylinder załóż i wystarczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:08, 21 Lut 2010 |
|
|
DarkAndScary |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2010 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Narazie zostanie bez membranki.. przed wakacjami zaloze 50/4/3 na membrance to sobie ladnie przez tydzien dotre i zakladajac ze nie spotka mnie niespodzianka popsucia kolejnych czesci.. to bede ladnie smigal przez wakacje na w/w cylku ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:40, 21 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom jak tam chcesz ale membrana by ci już dostarczyła mocy i obrotów trochę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:55, 21 Lut 2010 |
|
|
DarkAndScary |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2010 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak.. ale nie mam nerwow by wybijac tuleje i robic te membrane.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:16, 22 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No jeśli byś miał trochę frezów i dobrego dremela to dało by radę bez wybijania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:13, 22 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dało by radę, ale by miał trochę nerwów.. Jaki to problem wybić tą tuleję? robisz drewniany walec ze średnicą trochę mniejszą jak cyl od zewnąt ma, no i jedziesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:32, 22 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja zrobiłem drewniany wałek i jeszcze wsadziłem go w jakiś płyn lugola czy coś takie stare gówno do tego by nie zamarzał płyn do spryskiwaczy czy coś i wtedy jest twardy bardzo jak na drewno |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:45, 22 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej wytoczyć sobie pobijak ze stali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:36, 22 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem, stal twarda, można połamać nóżki, drewno amortyzuje, ale nie na tyle, żeby nie wyszła. No i taniej, szybciej jest zrobić sobie z drewna, niż toczyć ze stali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|