Wysłany: Pią 21:26, 19 Paź 2007 |
|
|
Marcin8886 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no chyba zartujesz ja mam stożek i pieknie idzie i nie dławi sie moze kupiles jakis nedzny filtr moja jawka leci 70i ma tylko sorzek wymieniony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:40, 19 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chce mi się przekopywac tematu w poszukiwaniu jaki stożek kupiła osoba, która ma z nim problem, ale Leśnik gdzieś pisał (albo tu albo na moto.kirc'u), ze długośc układu dolotowego w Jawce mierząc od płaszcza tłoka do dekielka na końcu filtra powinna wynosic 20-22 cm jeśli mnie pamięc nie zawodzi. Może to jest przyczyną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:12, 19 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taka długość jeżeli chcemy mieć moc maksymalną przy obrotach ok. 6500 obr./min.
Jeżeli dolot będzie dłuższy, to obroty mocy maksymalnej zmaleją. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:27, 19 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dowiedziałem się od pewnego usera (nie wiem czy się zgodzi na ujawnienie :P), ze jeśli krótszy dolot tym najwyższy moment obrotowy jest dostępny przy wyższych obrotach, a im dłuższy (ale bez przesady) tym moment będzie dostępny na niższych obrotach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:32, 19 Paź 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To prawda . Ale też nei można przesadzić . Np w WSK jak zdjemiesz króciec to silnik wogle nei ma wysokich obrotów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:33, 19 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podstawy, ale co w związku z tym? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:49, 19 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Conqeror napisał: | To prawda . Ale też nei można przesadzić . Np w WSK jak zdjemiesz króciec to silnik wogle nei ma wysokich obrotów |
Króciec? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:19, 19 Paź 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przecież napisałem chodzi mi o wsk 125 . Kiedyś skracałem króciec w jawce . Wyszło mi o jakieś 4 cm . Sinlik zajeb.. ciagnoł we dwóch nawet na 3 biegu nie gasł . Co do wysokich obrotów to tu było dziwnie . Fakt faktem miał wysokie jednak po wrzuceniu 3 biegu wiecej niż 50 nie jechał . Albo to był powód zagrzania ale nie wiem sam . Na średnich obrotach była jak gdbyby blokada i dizałał dobrze tylko na niskich i na wysokich |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:19, 20 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo średnie miał za słabe i nie potrafił wbić sie na wyższe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:33, 20 Paź 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mógł mieć nieszczelnośći. Ja wczoraj uszczelniłem całą góre silnika ( cylek gaźnik kruciec itp.) moto dostało poprostu kopa i mniej pali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:28, 21 Paź 2007 |
|
|
Marcin8886 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam jawe mustang tylko stozek ma wymieniony i leci 70 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:28, 21 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już raz to pisałeś napisz jeszcze raz to poleci warn. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:20, 20 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny dziwne cos masz bo umnie chodzi i na orginale i na stozkowym i zadnego zaburzenia nie mam ) tylko na stozkowym mi lepiej smiga |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:35, 20 Mar 2008 |
|
|
Sitek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 13 Maj 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
To odkopales moj temat jak cos mozna zamknac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:54, 20 Mar 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
damiano341 napisał: | gniewny dziwne cos masz bo umnie chodzi i na orginale i na stozkowym i zadnego zaburzenia nie mam ) tylko na stozkowym mi lepiej smiga |
Zamieniłem ten stożek na cylinder + tłok z pierścieniami o przebiegu kilkuset kilometrów. Był to widocznie jakiś felerny egzemplarz i tyle co on mi nerwów popsuł to... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|