| Co stuningowac? | |
Wysłany: Sob 19:05, 21 Lip 2007 |
|
|
Sitek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 13 Maj 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Mam jawe mustang i 13z wyciskam max 76km/h w jawce nie mam nic przerabianego. Co radzilibyscie poprzerabiac/kupic ? i czy oplaca kupowac sie ten cylinder 60ccm ? a moze zamiast cylinda kupic pierw cos innego do jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:12, 21 Lip 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierwsze co wymień to licznik, ja mam trochę ztuningowany silnik i na 14z z górki jadę 70 i mi silnik hamuje mimo że mam gaz odkręcony na maxa a ty chcesz tu kit wcisnąć że bez przeróbek jedziesz 76???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:26, 21 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nieutek,
Bez obrazy, ale to raczej z Twoim licznikiem coś nie tak. Bo jeśli na 14z jedziesz maks. 70km/h to znaczy, że twój silnik ma spory problem z wchodzeniem i osiąganiem wyższych obrotów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 21 Lip 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale pomyśl która jawka pojedzie ci 76km/h bez żadnych przeróbek??? A według ciebie to ile powinna pójść po lekkim tuningu jawka??? 80??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:53, 21 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spokojnie. Mimo wszystko myślę, że Jawka w dobrym stanie silnika bez żadnego tuningu jest w stanie osiągnąć 76km/h na 13z z bardzo stromej górki. Mi na takie próby szkoda silnika, ale są tacy, co to lubią. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:50, 21 Lip 2007 |
|
|
Sitek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 13 Maj 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam dwa liczniki jeden w lampie do 60km/h i jeden rowerowy na rowerowym pokazuje 76km/h i jeszcze kolo mnie jechal sasiad na chopperze z suzuki dokaldnie nie wiem jaki model i u niego na liczniku tez bylo 76km/h ! jawka ma wszystkie orginalne czesci bo kupilem ja od dziadka a on byl pierwszym wlascicielem i caly czas stala w garazu, wiec jak myslicie co powymieniac zeby lepiej jechala? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:01, 21 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
splanuj głowicę,odchudź tłok i wypoleruj kanały i jawka będzie zrywniejsza i troszkę szybsza aha bym zapomniał wsadź zębatkę zdawczą 13z albo najlepiej 14z od wsk-i tylko nie wiem czy trzeba piłować karter |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:06, 21 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jest jak najbardziej możliwe, że tyle pójdzie. Ja na Twoim miejscu bym tylko dokonał niewielkich usprawnień (polerka i korekta kanałów itp.) i dalej śmigał.
Nieutek jeśli idzie Ci tylko 70 na 14 Z i to jeszcze z górki to na pewno coś jest nie tak bo Ogar 200 (zębatka zdawcza 11 Z !!!) mojego kuzyna bez żadnego remontu i tuningu leci tyle na prostej (mierzone dzisiaj Yamahą Virago 1100) asfaltówce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Sob 22:06, 21 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:06, 21 Lip 2007 |
|
|
Sitek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 13 Maj 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam wsadzona 13z, tlok juz kupilem nowy ale go jeszcze nie wlozylem wiec odchudze go, a oplaca sie kupic cylinder 60 ccm ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:08, 21 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie opłaca sie już lepiej zrobić szlif lub dwa oryginalnego cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:34, 21 Lip 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ci tyle jedzie to nie kombinuj za dużo to jest i tak przyzwoita prędkość jak na taką maszynę a tym bardziej na oryginalnych częściach (to jest moje zdanie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:46, 21 Lip 2007 |
|
|
Sitek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 13 Maj 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
disarms no moze i masz racje ale teraz jawke rozebralem na czesci do malowania i chce przy okazji co nie co wymienic/ulepszyc bo co do wygladu to juz mam wszystkie plany a co do czesci mechanicznych to sie tak dobrze nieznam wiec pytam aha i co do krocca bo w noym kroccu powiekrzylem juz otwor i teraz pytaine czy wypolerowac go w srodku na blysk zeby sie moglo az przejzec czy tak powierzchownie przejechac papierem sciernym ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:16, 22 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wypolerować, mieszanka będzie miała łatwiejsze przejście. W końcu w cylindrze też poleruje się kanały dla usprawnienia pracy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:40, 22 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz rozwiercić gaźnik i króciec jeszcze - maksymalnie spiłuk ten parszywy uskok w króćcu - naprawdę czuś później różnicę. No i sam króciec - możesz skrócić. Stożek doda trochę maks. obrotów, możesz spróbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:13, 22 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie radzę zakładać stożka - sam się o tym przekonałem. Silnik dlawił się na nim i zalewał, a żadna regulacja gaźnika nic nie dawała (zubożanie mieszanki p-p). Działo sie tak dlatego, iż ma o połowę mniejszą powierzchnię filtrującą i nie nadążył dostarczać powietrza. Po założeniu oryginału jest OK. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|