| cyl 40mm | |
Wysłany: Pon 20:52, 04 Maj 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
siema, da rade rozszlifowac oryginalny czeski cylinder na 40mm??
czy bez zmiany gaznika dorobienie 2 i powiekszenie oryginalnych płukow coś da? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:01, 04 Maj 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
40mm to 4 szlif...więc się da. Na czteropłuku dobrze wyregulowany jikov daje rade, ale jak chcesz więcej to gaźnik trzeba zmienić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Pon 21:01, 04 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:48, 05 Maj 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. szlif to jest 39mm.
Da się - zaopatrujesz się w odpowiedni tłok, dajesz do szlifu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:41, 05 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oczywiście ze się da.
Sam zrobiłem taki szlif i silnik o niebo lepiej się spisuje niż na pseudo 60cc sprzedawanym na allegro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:59, 05 Maj 2009 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 mm to 8. szlif. Nawet nominalna czeska "50" spisuje się lepiej niż te pseudo-60 z malutkimi płukami.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Wto 11:00, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:54, 05 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko zapomniałeś o jednym drobnym szczególe, nigdzie nie ma tłoków na szlify pomiędzy 39, a 40mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:20, 05 Maj 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jakby wstawić tłok od pseudo 60 ? On nie byłby dobry ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:55, 05 Maj 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na agmocie masz tłoki 40mm R1 i R2 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:01, 05 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To są właśnie do pseudo 60 i pod taki tłok można zrobić szlif czeskiego cylka z 38 mm na 40mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:10, 05 Maj 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o to mi chodziło kupie 40mm i bedzie burza pozdro
a tłoki są 38-39mm co 0,25mm i 40mm 40,25 i 40,50mm:) czyli jak rozszlifuje na 40mm to jeszcze dwa szlify zostaną |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateunio dnia Wto 14:13, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:38, 05 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak i nie dwa, a trzy. U mnie w w sklepie z częściami są tłoki na trzeci szlif do pseudo 60cc więc podejdą. Nie wiem tylko czy tulei to wytrzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:28, 05 Maj 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a i jeszcze jedno. jak zaloze tlok 3p zakladac na niego 2 czy 3p?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:45, 05 Maj 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:03, 06 Maj 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:58, 06 Maj 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Załóż trzy pierścienie na tłok i przy okazji [link widoczny dla zalogowanych] go,wtedy nadrobisz szybkość wkręcania silnika na obroty a nawet i lepiej tak jak to się ma przy tłoku na dwa pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|