 | cylinder 60cc i planowanie glowicy czy wal to wytrzyma? |  |
Wysłany: Śro 16:18, 20 Sty 2010 |
|
|
dafik124 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 20 Sty 2010 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lublin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam mam cylinder 50cc i wybiłem z niego tuleje. powiekrzylem wszystkie kanały a do tej 2 części dopasowałem membranę . mam zamiar teraz zrobić szlif tego cylka na 40mm tak żeby podszedł tłok od zestawu na 60cc . i moje pytanie brzmi :
czy do takiego zestawu jak bym splanował głowice o 1mm to czy by wytrzymał wal?z góry dzięki za odpowiedzi!!!  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 16:28, 20 Sty 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oryginalny wyjeżdżony wał za długa nie pociągnie, musiałbyś zrobić solidny remont silnika, wał hmmm... albo kupić na allegro wzmacniany albo wzmacnianą korbę i dać do regeneracji. Wtedy powinno być wszystko ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:38, 20 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Te "wzmacniane" wały to są tyle samo warte co zwykłe, biorąc uwagę jeszcze to, jak wygląda jakość w dzisiejszych czasach. Już lepiej zregenerować oryginał, powymieniać łożyska. To nie jest tak, że po 100 km ci rozwali silnik, po prostu zmniejszy się żywotność. Zależy jak robisz jawke... Jak to twój sprzęt do "dłubania" i jazdy raz na jakiś czas to próbuj, jak jedyny środek transportu to przemyśl czy ci się opłaca... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:08, 20 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rafalzo napisał: | Te "wzmacniane" wały to są tyle samo warte co zwykłe, biorąc uwagę jeszcze to, jak wygląda jakość w dzisiejszych czasach. Już lepiej zregenerować oryginał, powymieniać łożyska. To nie jest tak, że po 100 km ci rozwali silnik, po prostu zmniejszy się żywotność. Zależy jak robisz jawke... Jak to twój sprzęt do "dłubania" i jazdy raz na jakiś czas to próbuj, jak jedyny środek transportu to przemyśl czy ci się opłaca... |
Zgodze sie z Rafalzem te wzmacniane są do dupy , lepiej zregenerować oryginał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 20:19, 20 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oddaj wał do regeneracji, koszt około 80zł. Jak już się w takie rzeczy bawić to przydała by się też podkowa i jakieś porządne łożyska. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:15, 20 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A na porządne łożyska ciężko trafić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:28, 20 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Trzeba zamówić w hurtowni i wyślą takie jak potrzeba, najlepsze firmy to SKF, FAG i KOYO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:48, 21 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
solidne łożyska to podstawa
Nabijania postów nie tolerujemy już któryś temat tak piszesz!,za to nagroda./Wolfiq |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:21, 24 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a wie ktos mzoe kto regeneruje wal? i jakie lozyska sa w jawce 50 mustang?
NIE SKUTERZE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:17, 24 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W silniku są te same łożyska w mustangu, jak i skuterze. Wał najlepiej oddać do zakładu mechaniki pojazdowej. Tam gdzie robią szlify cylindrów, regenerują głowicę, dorabiają tłoki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Nie 21:18, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 21:32, 24 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łożyska to te co wyżej ci napisali, wał tak jak ci muwią kupić stary z tamtych czasów i dać go do regeneracji te nowe korbowody to jeszcze może coś tam są dobre ,a pewien użytkownik pisał ,że zakłada od hony mbx chyba ?? wiecie coś o tym bo jestem chętny na taką przeróbke do speeda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Nie 21:32, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:15, 24 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
co myslicie o tym wale?
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja mam tez swoj oryginalny wal, ale chyba lepiej nowy kupic?
co do lozyk to jakie dokladniej, bo nie ogarniam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:34, 26 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wał daj do regeneracji wyjdzie taniej a wytrzyma zapewne dłużej niż te nowe z allegro.
Łożyska SKF, FAG lub KOYO koniecznie z luzem C3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:51, 26 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:17, 26 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cross, ja miałem wkładać od Hondy, ale jednak włożyłem wał CKR. Wygląda na porządny. Tu macie fotkę korbowodu:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Wto 18:18, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|