 | Cylinder 60ccm |  |
Wysłany: Śro 9:24, 30 Cze 2010 |
|
|
demarcinek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2010 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam,
Zacznam robić renowacje moich jawek , w jednej silnik jest igiełka, ma przejechane 1.5kkm(nie ma wybitych numerów na silniku, a to dlatego ze mój ojciec jak jeździł tą jawką,kupił nowy silnik w czechosłowacji)więc przy tym silniku nic nie będzie robione,w drugim jest zatarty tłok, porysowany cylinder i tu moje pytanie:
Czy lepiej jest zrobic 2szlify,czy może lepiej kupić nowy cylinder 60ccm taki jak na tych aukcjach:
allegromat. pl/aukcja57463
allegromat. pl/aukcja57464
archi.inosak. org/imgdb/item1089058843_1.html
Przed adresem trzeba wpisac
" w w w . "
albo
" h t t p : / /"
i przed
"pl" trzeba skasować spację.
Ewentualnie który byłby z nich najlepszy?skoro mam dobrą głowice to musze do tego cylindra zamowić w komplecie?jak jest z jakością?
Z tego co widze to fajnie sie prezentuje, 3 pierścienie,60ccm pojemności..
jeszcze jedno pytanie - czy zamontowanie stożkowego filtra powietrza daje dużą róznice w osiągach?
Pozdrawiam Marcin |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez demarcinek dnia Śro 9:28, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 9:28, 30 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja osobiście zrobił bym 2 szlify oryginalnego Czecha, bo Polskie to sami wiecie jakie jest ( idzie w ilość a nie w jakość). A na filtr powietrza nie masz na co liczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 10:25, 30 Cze 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lepiej 2 szlify. a najlepiej to ten oryginalny cylinder rozwiercić na 55
Jak byś chciał oryginał rozwiercić na 55 to musisz rozwiercić cylinder tak żeby wszedł ten tłok od 55 ( chyba 8 szlifów trzeba zrobić ) Najlepiej dokupić tłok i robić tyle szlifów dopóki swobodnie nie wejdzie ;]
dlaczego pisze 55 ? bo te polskie 60 to to wcale nie jest 60 tylko 55 i do tego mają pomniejszone kanały. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 10:34, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:05, 30 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
te 2mm wiecej lub mniej to nic ci nie daja wiec lepiej zrobic szlif czecha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:55, 30 Cze 2010 |
|
|
demarcinek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2010 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzięki za zainteresowanie.
Czyli już wiem że cylinder pójdzie pod szlifa,tylko :
Ile szlifów(wiem że jak cylinder zatarty to zależy w jakim stopniu)byście polecali?
Czy ktoś zna miejsce gdzie mogę to zrobić? Jestem z Rzeszowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:40, 01 Lip 2010 |
|
|
Blac KRin |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Cze 2010 |
Posty: 106 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja jestem z Dębicy i gdzieś kumpel robił szlify do cylindra od VSK 125 to zapytam go i dam ci znać ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:26, 01 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szlifa najlepiej robić tak aby nie było żadnych rys |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:54, 07 Lip 2010 |
|
|
demarcinek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2010 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok dzięki za zainteresowanie, teraz kolejne pytanie:
(powiedzmy ze zrobiłem szlifa na 55) i co z głowica? mogę mieć oryginalną czy muszę kupić nową czy jeszcze coś może innego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:04, 07 Lip 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:51, 19 Gru 2010 |
|
|
marekmarek23 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 19 Gru 2010 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: małopolskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam , ja gdy remontowałem swoją jawkę to zakupiłem 60 ccm tłok 40.00 nie dawno zrobiłem szlich 40.25 i powiększyłem kanały 85 spokojnie leci ... na żebadce 13 , a i nie trzeba zmieniać głowicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marekmarek23 dnia Nie 22:53, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:02, 19 Gru 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
O stary, ale dużo wniosłeś do tematu, po 1. Czytaj regulamin. Po 2. Patrz na daty. Po 3. Ortografia Po 4. Od przechwalania się swoim sprzętem jest inny dział. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|