| Cylinder: Czeski czy Almot ??? | |
Wysłany: Sob 9:15, 29 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie czy jest sens kupować zajechany cylinder czeski, szlifować go pod wymiar mojego tłoka od 60ccm i i wybijać tuleje, aby mieć lepsze dojście do obróbki kanałów?? Pytam się bo chciałem wybić w almotowskiem, ale tokarz mi powiedział ze sie nie da bo ona jest zalewana, więc kicha. A zależy mi na kupnie tego teraz bo muszę robić otwór na membranke, a to jest równoznaczne z piłowaniem cylindra, aha jak rozróżnić czeski cylinder od polskich??? Z góry dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:33, 29 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czeskie mają ciemną tuleje żeliwną. I wieksze kanały płuczące od almotu. No i oczywiście że najlepszy bedzie czeski do tuningu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:02, 29 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czeskie są cięższe. Tylko czy warto na tłoku z almota? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:23, 29 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie, że się opłaca bo o wiele łatwiej obrabiać cylinder po wybicu tulei. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:08, 29 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak czy siak, obojętnie co kupisz - osobiście brałbym ten bardziej dostępny i tańszy - jeżeli jesteś zdeterminowany to go przerobisz.
pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:53, 29 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więć tak mam kupioną nówke almota 60ccm i tłok drugi do tego bez pierścieni niestety ale korci mnie maxymalny tuning maszyny i wybicie tulei byłoby dla mnie idealne bo nie posiadam multiszlifierki i nie mam jak obrobić kanałów przelotowych w cylku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:17, 29 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jeśli chcesz miec lepszy tuning to kup czeski.
Btw. Koleś na RG może się zdziwic... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:41, 29 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jasne że lepiej kupić czeski,o wiele wyższa jakość |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:52, 29 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możecie to jakoś udowodnić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:55, 29 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | Możecie to jakoś udowodnić? |
Jeśli jednym z adresatów tego pytania miałem byc ja, to już mówię. Przecież dokładniej obrobisz chyba cylinder z wybijaną tuleją, niż z zalaną, nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:06, 29 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli masz dobrą maszynę i wprawną ręke obrobisz tak samo.
Niestety będzie trzeba w to włożyć o wiele więcej pracy.
Ciekawi mnie również dlaczego ogar2007 pisze o większej jakości. Co w tym cylindrze jest lepszego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:30, 30 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | Co w tym cylindrze jest lepszego? |
wykonanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:02, 30 Wrz 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tez mysle ze wykonanie, w końcu oryginał to jest robiony pożądnie z precyzja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:07, 30 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
To chyba kupie ten czeski cylinder i przeszlifuje go pod tłoka od mojej 60ccm, ale jest jeszcze pytanie: jak tę tuleje potem wbić żeby siedziała jak dawniej i nic nie stało sie potem silnikowi podczas pracy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:51, 30 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | matura napisał: | Co w tym cylindrze jest lepszego? |
wykonanie. |
A dokładniej?
Precyjniej kanały są oszlifowane czy co? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|