Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Cylinder: Czeski czy Almot ??? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cylinder: Czeski czy Almot ???
PostWysłany: Sob 9:15, 29 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Mam pytanie czy jest sens kupować zajechany cylinder czeski, szlifować go pod wymiar mojego tłoka od 60ccm i i wybijać tuleje, aby mieć lepsze dojście do obróbki kanałów?? Pytam się bo chciałem wybić w almotowskiem, ale tokarz mi powiedział ze sie nie da bo ona jest zalewana, więc kicha. Rolling Eyes A zależy mi na kupnie tego teraz bo muszę robić otwór na membranke, a to jest równoznaczne z piłowaniem cylindra, aha jak rozróżnić czeski cylinder od polskich??? Z góry dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:33, 29 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Czeskie mają ciemną tuleje żeliwną. I wieksze kanały płuczące od almotu. No i oczywiście że najlepszy bedzie czeski do tuningu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:02, 29 Wrz 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Czeskie są cięższe. Tylko czy warto na tłoku z almota?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:23, 29 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Pewnie, że się opłaca bo o wiele łatwiej obrabiać cylinder po wybicu tulei.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:08, 29 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Tak czy siak, obojętnie co kupisz - osobiście brałbym ten bardziej dostępny i tańszy - jeżeli jesteś zdeterminowany to go przerobisz.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:53, 29 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Więć tak mam kupioną nówke almota 60ccm i tłok drugi do tego bez pierścieni niestety ale korci mnie maxymalny tuning maszyny i wybicie tulei byłoby dla mnie idealne bo nie posiadam multiszlifierki i nie mam jak obrobić kanałów przelotowych w cylku Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:17, 29 Wrz 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


To jeśli chcesz miec lepszy tuning to kup czeski.
Btw. Koleś na RG może się zdziwic... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:41, 29 Wrz 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


jasne że lepiej kupić czeski,o wiele wyższa jakość


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:52, 29 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Możecie to jakoś udowodnić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:55, 29 Wrz 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


matura napisał:
Możecie to jakoś udowodnić?

Jeśli jednym z adresatów tego pytania miałem byc ja, to już mówię. Przecież dokładniej obrobisz chyba cylinder z wybijaną tuleją, niż z zalaną, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:06, 29 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Jeżeli masz dobrą maszynę i wprawną ręke obrobisz tak samo.
Niestety będzie trzeba w to włożyć o wiele więcej pracy.


Ciekawi mnie również dlaczego ogar2007 pisze o większej jakości. Co w tym cylindrze jest lepszego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:30, 30 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


matura napisał:
Co w tym cylindrze jest lepszego?


wykonanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:02, 30 Wrz 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


tez mysle ze wykonanie, w końcu oryginał to jest robiony pożądnie z precyzja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:07, 30 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


To chyba kupie ten czeski cylinder i przeszlifuje go pod tłoka od mojej 60ccm, ale jest jeszcze pytanie: jak tę tuleje potem wbić żeby siedziała jak dawniej i nic nie stało sie potem silnikowi podczas pracy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:51, 30 Wrz 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Kam@$ napisał:
matura napisał:
Co w tym cylindrze jest lepszego?


wykonanie.


A dokładniej?

Precyjniej kanały są oszlifowane czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cylinder: Czeski czy Almot ???
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin