Wysłany: Czw 14:31, 03 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to wpłynie na charakterystyke silnika na orginalnym wydechu
proponuje dać ten topic na przyklejone |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Czw 14:37, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:56, 03 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok już dajemy sam o tym myślałem. A co do Twojego pytania to raczej seryjny wydech sie nie sprawdzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:53, 03 Kwi 2008 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odnoszę wrażenie że w chwili gdy zmieniłem kanały na skośne, obroty przy których silnik dostaje "kopa" czyli rezonansowe stają się bardziej odczuwalne. To znaczy że po nagłym i ostrym otwarciu manetki początkowo nie dzieje się wiele, a potem nagle następuje "odlot".
Stąd mam też obawę że oryginalny wydech może się nie sprawdzić - za sprawą przegrody zamykającej dyfuzor która, jak już kiedyś pisałem, ma budowę daleką od ideału i nie zapewni właściwego "doładowania". Mogę się oczywiście mylić, ale tak by wskazywała logika. W nieco lepszej sytuacji są właściciele starszych Jawek, z tłumikiem wyposażonym w tą zaokrągloną końcówkę (odmiana "A", tak w typie 20, 21 jak 23). Te posiadały przegrodę stożkową, tyle że o większym niż należy otworze wylotowym - ale i tak o punkt lepszą od późniejszych odmian. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:06, 03 Kwi 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli chodzi o zamontowanie tłumika i krućca gaźnika do cylindra to możnaby zrobić to z auluminium i dospawać lub przylutować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Pią 18:09, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:26, 03 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie. Chociażby tym aluweld z allegro. Podobno sie sprawdza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:45, 07 Kwi 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Doszedłem do wniosku że właśnie takich kanałów brakuje w moim silniku zamierzam to wykonać ale nie wcześniej niż latem...
Aluminium "frezowałeś" samą multiszlifierką czy zrobił to jakiś "fachowiec"?
Ja myślę zrobić króciec dokręcany do cylindra bo widzę że żywica niezbyt się sprawdza do takich rzeczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:40, 07 Kwi 2008 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Całą przeróbkę wykonałem sam, gdyby coś poszło nie tak, mógłbym mieć pretensje tylko do siebie. Fakt, króciec lepiej będzie zrobić dokręcany - żywica w górnej części mojego króćca nie zmiękła, ale w dolnej wyraźnie tak, bo oczywiście u nasady temperatura jest wyższa. A co do wykonania samego króćca w przyszłości, to chyba rzeczywiście będę zmuszony sięgnąć po osławiony alum-weld i zobaczyć ile to jest warte. Dla mnie w tej chwili to jedyna metoda na dorobienie nowego elementu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:24, 07 Kwi 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
alumweld posiadam... jakoś mi nie podszedł, ale może nie umiałem z niego korzystać
Pozostaje jeszcze możliwość odlania elementu z samego aluminium, co też może być pomocne.
A nie dało by się jakoś "przenieść" tego króćca na środek cylindra żeby centralnie mieszanka wpadała do skrzyni korbowej a nie jakoś tak z boku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:34, 07 Kwi 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli chodzi o odlew to mogę pomóc. jak bedę miał model to mogę zrobić odlew z alu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:16, 08 Kwi 2008 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suamerk napisał: | jeżeli chodzi o odlew to mogę pomóc. jak bedę miał model to mogę zrobić odlew z alu |
Poszedłbym w tym wypadku bardziej do przodu, odlać cały cylinder z dodatkowymi kanałami. Z dolotem i wylotem pod odpowiednim kątem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:24, 08 Kwi 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
spokojnie suamerk poradzę sobie
odlewanie całego cylka, hmmm... to dopiero wyzwanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:30, 08 Kwi 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | suamerk napisał: | jeżeli chodzi o odlew to mogę pomóc. jak bedę miał model to mogę zrobić odlew z alu |
Poszedłbym w tym wypadku bardziej do przodu, odlać cały cylinder z dodatkowymi kanałami. Z dolotem i wylotem pod odpowiednim kątem. |
tez o tym myślałem ale trzebaby zrobić dobry model. można by się wtedy pokusić o zrobienie 70cm. w sumie jakbym mial czas to może i bym spróbował i zaczął sprzedawać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:57, 08 Kwi 2008 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Generalnie to jest jednorazowa robota. Raz zrobisz forme i potem tylko czerpiesz zysk.
Ustawiam się w kolejce :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:59, 08 Kwi 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 da się zrobić z org więc nie ma potrzeby odlewania nowego...
Jakbyś zrobił jeden to byś i tak za niego sporo siana zebrał, o masowej produkcji nie ma co mysleć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:21, 12 Sty 2020 |
|
|
Majster |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2020 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na Allegro Charytatywni jest teraz wystawiony cylinder 60cm3. modyfikowany pod 7500-8000rpm Vmax ok 70km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|