Wysłany: Śro 9:27, 05 Maj 2010 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Tłok 1 pierścieniowy daje mniejsze tarcie, szybsze wkręcanie się na obroty''.
No niby tak ale w tedy jest gorsze uszczelniuenie, bo w miejscu gdzie jest <zamek> to nie ma uszczelnienia. Lepiej jak jest więcej pierścieni ,bo jest lepsze uszczelnienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:00, 05 Maj 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czlowieku pisz kompresja bo nie kazdy o uszczelnieniu tu mysli. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:33, 05 Maj 2010 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po za tym to g... prawda bo pierscień jest tak wyliczony, że zamyka się do końca idealnie ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:43, 05 Maj 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie domyka się do końca dokładnie... Istnieje tam minimalny luz. Jest większy, gdy silnik jest zimny, w trakcie rozgrzewania zmniejsza się. Inaczej pękłby bardzo szybko z powodu naprężeń. |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Śro 23:49, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|