Wysłany: Sob 16:47, 31 Sty 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do zestawu to jest to rzemiosło i bardzo drogie. jest w katowicach gości [link widoczny dla zalogowanych] który dorabia nowe tuleje i kanały do cylindrów jawki simsona itp, koszt około 350zł, ale z tego co wiem robi to solidnie i daję nową dobrą tuleję. ale do takiego silnika potrzebny jest mocnieszy wał, albo sam korbowód no i warto byłoby włożyć tłok Vertexa albo jakiś inny dobry i mocny. generalnie wykonywanie tuningu po trochu moim zdaniem kompletnie nie ma sensu, jak już robić tuning to kompletny [link widoczny dla zalogowanych] a to wiadomo łączy się z kosztami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:07, 31 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeglądałem katalog tłoków Vertea i myślę, że tłoki od KX80, CR80 i czegoś jeszcze 80cc byłyby ok do Jawki. Byłaby wtedy pojemność około 75cc, ale nie było dokładnych zdjęć jak ten tłok wygląda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:49, 14 Lut 2009 |
|
|
wymiatacz07 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, jestem nowy, ale tylko na tym forum,ogólnie w temacie dłużej:)
I powiem krótko, ten zestaw jest dostępny tylko w Czechach na zamówienie, koszt przerobieniea wszystkiego to około 1200 zł. Trzeba rozwiercać kartery, wzmocnić sprzęgło, zapłon, i dużo więcej. Cylinder jest robiony z tulei od simsona s70. Ktoś tam wcześniej napisał moc "nie więcej niż 50 km" heh, nawet nie więcej niż 15 km. Ale osiągi kosmiczne, bez porówania. Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:11, 14 Lut 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:38, 14 Lut 2009 |
|
|
wymiatacz07 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozmawiałem (mailowo) z Panem który do robie w Czechach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:14, 14 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wzmocnienie sprzęgła na czym polega?? może jakieś inne to bardzo interesująca sprawa, a przy 70cm jaki wał?? oryginał czy jakiś inny?? i co z zapłonem?? jak możesz to napisz cos wiecej albo wklej maile od tego gościa jeżeli są po polsku albo angielsku, czeskiego nie znam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:44, 14 Lut 2009 |
|
|
wymiatacz07 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisał po czesku. Nie wiem dokłądnie na czym co polega. Wał napewno nie oryginalny. Trzeba dostarczyć chyba cylinder z jawki 550 czy 555, czyli trochę inny niż te nasze. W sumie jest tam kilkanaście punktów, co i jak trzeba przerobić. Wsadził w translator i rak mi wysłał, macie:
Hello, szef wojny - w tym gwiazdy. 4 śruby jest 1.550, - CZK + opłata pocztowa. Moje cylindra - 300, - CZK, piaskowania wojny - 350, - CZK, formy żeber -750, - CZK, cięte inc. pierścieni tłokowych, pístního pin z drutów 600, - CZK - 1200 - CZK zmienić tłoki (překolíkování zmian i rozwód) 400, - CZK, oczyszczania spalin. kanał - 700, - CZK + opłata pocztowa. Jets cena - 700, - CZK / 4 sztuk. Wzrost szacuje się na 5-6 konie, ogólna poprawa wydajności przy użyciu urządzeń - podkowa - Cena 370 - CZK + opłata pocztowa. Ten składnik jest włożona między karterů korby koła zamachowe. Tytuł bardzo zwiększy wydajność ok. 0,5 koni. Życie silnik jest w zasadzie w niezmienionej formie, szacuje się na około 20.000 km, w obecnych dwóch (nowego wyciąć). Korzyść z głową - gwiazd jest szczególnie bogata w ściągacze - rozpraszania ciepła, lepsze dostosowanie w góry - świeca w środku (środek wskaźnika). Wadą jest wyższa cena, która jest nowym, odlewanie pracował. W szerszym menu duralová rozet o 56 zębach lub 64 zęby lub 75, 84 zębów w szerszym łańcucha motocykla. Aby karterech nie wymagają korekty zakładać szeregowego. Jeśli chcesz zmierzyć wydajność wojny na hamulec kwotę CZK 500, - (tego typu). Ponadto, oferując lotka 13, 14, 15, 16 zębów na ceny 8 mm łańcucha 1 szt. = 350, - CZK
rozet 1 ząb = 16, - CZK. 9 przywiązać do zębów z zespołem orzechów + poduszki, skrócony łańcucha szeregowego blaszka inc. wioślarz 2.800, - CZK. Zawarcie zapłonu (bez światła, zasoby) 5.750, - CZK. Zmiana podstawowego transferu na 11: 36, 10: 37, 9: 37, z płetwy bez korkowych. 1 zestaw jest 3.200, - CZK. Pralka lewej pokrywy 450, - CZK. Aby być dodawane do wszystkich wysyłki. Jeśli chcesz dzwonić do siebie na telefon 606 72 23 71 lub Wolę pisać na ten e-mail.
Informacje na temat modyfikujące 70. J
Tych silników, jednak nie może być stosowany na rośliny 50 ml! Korekty składa się z części zamienne, zmiany w panewki dotyczy brązu łączący pręt o średnicy 12 mm i zapuštěním w karterech (odwrotnej montażu 50CC jest dozwolone, aby wprowadzić tzw Motyl - Wejście i ponad brązu. Kabura na tłok. Pin średnicach. 14,10 mm) . Dostosowanie wysokości 70 cm, jest to niezbędne do wydania
żeliwa butli z Jawy 50 typ 555, który jest odpowiedzialny za dostosowanie jedyny pasuje. Różnica między żeliwa butli z J 550 i J 555 jest w kształcie wlocie kanału w cylindrze, 555 J ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetričnost kanały - są uhnuté do jednej strony - poza centrum.
Opis cen poszczególnych części - korekty:
- Zmiana uchwytów (přepouzdření łączący pręt + rozróżnienie lub klikovky. Tłoczka zastąpienia) w 450 - CZK 1.000, - CZK
- Protočení prowadzić karterů cena 800, - CZK
-buta (tak samo jak 50 cm) cena 370, - CZK
- Převrtání żeliwa cylinder średnio 45 mm + cięcie wojny inc. tłok. pierścienie, pístního pin, drut. bezpieczniki cena 800, - CZK
- Svrtání do wyższej wydajności, od 4 do 6 kanałów transferu, cena 1850, - CZK
- Al. żebra wojny - 500, - CZK
- Separator do Roller Coaster (stal nierdzewna) cena 500, - CZK
- Aluminum kostki do kanałów spalin wojny koszt 180, - CZK
- Aluminiowy blok do spożycia kanał wojny koszt 180, - CZK
- Kołnierzowe do odsysania kanał precyzji kołnierza 20 + J, cena 180, - CZK
- Głowica cylindra - tym samym star z 50 cm - umożliwia zmianę wymiarów wewnętrznych, inc. orzechów, 1550, - CZK
- Korekta średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK
Do korzystania z seryjny gaźnik spalin i teraz próbuje natryskování poprawne - zgodne z cenami dysze 50. J Nowe dysze 175, - CZK, lub do prezentacji i 75, - CZK. Opis powyższych korekt do 70 cm, to należy zapewnić:
1) wału korbowego J 20 +
2) dwa centralne kartery J 20 +
3) butla z żeliwa J 555
Korzystania z tego silnika jest zmodyfikowany w marginesu 8 do 10 koni / 8000 obr. / Min., Docilované maksymalnej prędkości obrotowej silnika zwykle około 10.000 obr. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu jest oparta na transfery (przeniesienia wtórne). Pojazd ma maksymalną hamulców musi być dobrze!
Z poważaniem, Mark.
P.S. Ostatnia edycja jest przygotowana 3 ul. transmisji z nowych części, cena jest jednak, 7 700, - CZK + opłata pocztowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:30, 14 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
o cholera.... 7 700 koron no to troche drogo......... Ale zapalenca napewno to nie osłabi Powodzenia panowie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:06, 31 Mar 2009 |
|
|
alus |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2009 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Myszków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odkopuje... wiem . ;p ale mam pytanko czy wie ktoś gdzie można dostać taki zestaw?? a ja ostatnio zamawiałem części do mojej babettki z czech i transport (pocztą) to 300kC (czeskich) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:28, 31 Mar 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh to tuning prendzej dla bogatszych lub kase zbierac i yamahe mojego kolegi zostawic w tyle ;] dzieki ze odpowiedz i jesli mozna by bylo kontakt do tego goscia i czy on umie co po polsku gadac?? za wszystko dzieki ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:53, 22 Maj 2009 |
|
|
hksdam |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
fajny bajer tylko ta cena;dlaczego w głowicy ,,słoneczko''ni zauważyłem gwintu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 19:36, 23 Maj 2009 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wymiatacz07 widze też napisał do nich. Kilka osób którzy robia na własną ręke. Prędkość 100km/h w Jawce jest baaardzo ciężko wyciągnąć.
Moge napisać wam przerónki jakie robiłem w jawce. Z tuleją od simka to rzecz od dawna znana. Wiem też że udało się kilku osobą w Czechach zrobić z tuleją od Hondy jakiejś 80ccm. Tłok by Vertexa po przeróbkach. Tulej tez trzeba było skrócić. Ożebrowania tez zmieniane. Po którymś juz zrobionym podzespole powiesz no nie jeszcze tyle pracy...
Wzmocnienie sprzęgła wygląda nastepująco:
Zmiana wszystkich okładzin z korka na drewno (twarde - miałem jakieś z Francji, świetny materiał!!!, z kawłka zrobiłem pedały bez żadnych łożysk, koronek, jeżdżą już dobre 5 lat) trzeba je odpowiednio mocno zamocować i powycinać. Żmudna robota, ale opłacalna. Na sprężyny zakłada się zamiast jednej podkładki 1mm podkładkę 2 lub 3mm. Ciężko zamocować ale różnica jest.
pozdro
o więcej moge napisac w jakimś tutku, albo na email... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|