| Czeski cylinder do jawki, | |
Wysłany: Czw 23:25, 15 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam Otóż przeglądałem na googlach i szukalem tego cyliindra bo wiedzialem ze taki jest. Patrzylem i bylo to tez juz tutaj zamieszczone. Mam kilka pytan. Czy to prawda ze mozna osiagnac predkosc 100km/h? Czy pojemnosc sie zwieksza o duzo czy malo? ile wzrasta mocy?
[link widoczny dla zalogowanych]
przy tej fotce mam nastepne pytanie ^ otoz jak tu sie montuje gaznik?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o pomoc poniewaz w tamtym temacie ie znalazlem odopwiedzi na moje pytania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:27, 15 Sty 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie to króciec na gaźnik membranowy lub jeszcze doczepia się do tego jakieś "kolanko". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:29, 15 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czekam tez jeszce na reszte odpowiedzi :P I dolaczam nastepna. Czy to mozna kupic tylko w Czechach? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:35, 15 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polsce mamy tyle Membran i kostków alu gdzie nie opłaca się nawet ściągać tamtego cylindra z Czech już nie mówić że sama głowica kosztuje coś koło 1070?Koron czyli coś koło 160zł to cylek pewnie będzie z 3 razy tyle kosztował,Grzess poczytaj trochę o modyfikacjach silnika... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:38, 16 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie mamy pojęcia jakie osiągi na tym cylindrze, jakie wysokości okien - strojenie... 100 km/h jest możliwe, ale to już jest konkretny wysiłek w przypadku Jawki. Moc nie więcej jak 50 km to jest więcej jak pewne, a pojemność... Skąd nam to wiedzieć, może na czeskiej stronie jakiejs jest o tym wzmianka, ale nie wiem.
Nie opłaca się tego ściągać z Czech, bo jak Kamas mówił, cena pewnie zawrotna. W Polsce, wbrew pozorom, wiedza o rasowaniu takich 2t baaardzo się rozwinęła. W dzisiejszych czasach wiemy dużo o membranach, wydechach, znamy wnioski osób które miały do czynienia z mocnymi sprzętami w różnych konfiguracjach, wiedzą jak to działa, jak się sprawuje. Zrobić cały układ wydechowy od podstaw nie jest trudno, potrzeba na to sporo czasu. Więc taki cylinder nie jest jakims kosmicznym kamieniem dla nas. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:30, 16 Sty 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak mówi buniek, takie cylindry są ręcznej roboty i w polsce na pewno by się ktoś podjął takiej przeróbki, tylko oczywiście za odpowiednie pieniądze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:31, 16 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh. Jakbym wiedzial ile to kosztuje itp. ;] noi najlepiej zeby ktos do czech pojechal i mi kupil haha xD ale coz poradzic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:51, 16 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daajcie Spokój już chyba nie zależy nikomu z was na tej 100 km/h <wow> ;P hehe nie lepiej zostawić ten cylek normalny i troche podrasowany ;D a jak brakuje mocy to WSK hehe I pewnie na takim czeskim tuning cylindrze silnik długo nie zabawi ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:57, 16 Sty 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
jejku coś za coś... nikt nie buduje wyczynowego silnika żeby przejechać tyle co oryginałem przy dobrej eksploatacji
Osobiście też mam chętke zbudowania takiego silnika ale...są inne wydatki może kiedyś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:58, 17 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Scigus, jest wielu, którym zależy na 100 km/h. ;p Magiczna granica.
Z góry mówię, że jakby ktoś chciał bawić się sam w takie cylinderki, to lepiej zróbcie dwa maksymalnie szerokie płuki, niż 4 ze słabym zasilaniem.
Garry1, czekamy na ten silnik, bierz się z tą tuleją a nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 2:57, 17 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Noo ja rozumiem ;D takich tuningowców co chcą tą jawke podrasowaną do setki ale to dla Orłów bo koszty , remont i transport <wow> tego całego hehe;D ja bym się nie podjoł haah ale mam nadzieje że ktoś u nas zabierze się za taki cylek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 3:07, 17 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawlak, Suamerk już mieli membrany w Jawkach, więc... ;] Skąd wiadomo, że ten cylinder jest jakiś super hiper zajebisty? A właśnie, nie wiadomo, wiec nie ma się co spuszczać. Po prostu, u nas to już było i ten cylinder nie jest nowością. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:54, 17 Sty 2009 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe. Ja naleze to tych co chca osiagnac ta magiczna predkosc;] no bo jawka to cos;] ale cena pewnie nie pocieszna tzn. Wielka. A jakby nie byl taki drogi ten cylek to moze i bym kupil to ;] Ale to marzenia. A i ktos by musial do czech jechac;] Patrzylem na [link widoczny dla zalogowanych] <czeskie> ale nie znalazlem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:34, 17 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak na moje, to ten cylinder jest samo robiony tak jak i np. jakieś 85cc do Simsonów, więc trzeba by go zamówić. Krótko mówiąc przebieg tworzenia takiego cylindra bylby taki sam, jak o ma miejsce w Polsce z cylkami Simsonów [popularniejsza sprawa] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:38, 19 Sty 2009 |
|
|
jawek090 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2008 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
otóż takie cylindry były produkowane w polce w wytwórni sprzetu komunikacyjnego ale były robione na ''lewo''.Wujek mi opowiadał o tym bo miał taki w WSK 3,bo kolega mu zrobil podczas pracy ale to był jeszcze PRL, a przyczepia sie do tego odpowiednio ''tuningowane'' kolanko które dopasował do gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|