| czeski tuning | |
Wysłany: Śro 19:59, 03 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
[img]http://jawa.mysteria.cz/show_image.php?cat=tunning/marek/3.jpg
[/img]
------------------------------------------------------------------------------------------co o tym sądzicie,piszcie,podobno na tym cylindrze można osiśgnąć 100 km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:05, 03 Maj 2006 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież to jest morderstwo jechać 100km/h jawką 50 jak ja jechałem swoją 80km/h to mi się śruby przy silniku poodkręcały |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:07, 03 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A gdzie to można kupić ? I skąd masz te zdjęcia jeśli możn awiedzieć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:51, 03 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam te zdjęcia z forum ogarowców(ten sam silnik),mają zdjęcia zębatki 15 z,zapłonu elektronicznego,i troche innych---------------a kupić można w czechach ale niestety nikt nie wie gdzie dokładnie i nikt do polski nie sprowadza takiego czegoś,są strony czeskie o tuningu i przerubkach których w polsce jeszcze nie było-------------------------------------apropo do simsonów są sprowadzane cylindry o mocy prawie 10 koni,skrzynie 5,6 biegowe i wiele innych części a do jawki nie---------------proponuje skontaktować sie z jakimiś churtownikami co w polsce sprzedają części do tuningu i sie zapytać czy majądo jawki te oto części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:33, 03 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teraz sobie przypomniałem, że nieutek mi mówił, jeszcze zanim założyliśmy tą stronę, że jego tata mu powiedział, że były takie głowicę, z radiatorami do chłodzenia. Więc to musiało być w polsce, ale teraz niestety jawek coraz mniej części w sklepach coraz gorszej jakości no to i tych głowic i cylindrów nie sprowadzają, a szkoda, bo chłodzenie jest niezłe na takim cylindrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:53, 03 Maj 2006 |
|
|
yuby51 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2006 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale w jaki sposób ten cylinder osiąga taką moc?.A wogule do przecież wszystko inne sie posypie naprzykład wał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:13, 03 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myśle, że ten cylinder ma normalną moc tylko lepsze chłodzenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:40, 03 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie to tuningowy dodaje dużo mocy,wał też do niego idzie jakiś wzmacniany,radiatory są po to zeby sie nie przegrzewał-----------------------------------a wejście na gażnik jest pod gażnik od jawy 250,przyjżyjcie sie,to napewno dodaje mocy,a gdyby miał taką samą to by sie zalewał przy takim gażniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:01, 03 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
W takim razie to musi bardzo dużo mocy dawac. Właśnie się zastanawiałem, jak do tego gaźnik zamontować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:55, 04 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ja jeszcze złożonego silnika z gażnikiem nie widziałem----------ale gdy zobaczyłem zapłon elektroniczny,zębatke z15,taki cylinder,głowice,schemat tuningowanego tłumika to wiedziałem że simsony po nawet nie wiadomo jakim tuningu nie mają szans----------------z tymi przerubkami to na jedynce i troche więcej gazu a pewnie przud już by był w górze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:04, 05 Maj 2006 |
|
|
Sebav |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaką ten cylinder ma pojemność i czy sprzedają wzmacniane wały |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:57, 05 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tego to już nie wiem ale na pewno większą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:33, 05 Maj 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
a daj link to tamtego forum do tamtego posta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:03, 05 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
podam strone:www.ogar200tuning.prv.pl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:35, 26 Maj 2006 |
|
|
Bartek 13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przy 70 km/h juz ciezko skrecac a co dopiero przy 100 km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|