 | czeski tuning |  |
Wysłany: Pią 0:43, 23 Lut 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zobaczcie gdzie tutaj jest podłączony gaźnik!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 9:56, 23 Lut 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kurde to musi miec kopa!!!!!!!!!! lol  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:08, 23 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no gaźnik jest podłączony, ale kruciec? nie wchodzi do cylindra to gdzie ma prowadzić mieszanke paliwowo-powietrzną? Też się temu dziwię  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:23, 23 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
elegancko zrobione. w naszych jawkach tłok to taka membrana zeby niebył stale otwarty kanał gaznika tutaj wsysa paliwo zaraz od początku gdy tłok idzie do góry bo paliwo ssie prosto do komory korbowej a temu sie nie wraca bo jest membrana ciekawe co to daje i ile. ale ciekawe jak ktos chce włozyc ten silnik w rame |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:30, 23 Lut 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
DokBadnie tak jak tony powiedziaB, paliwo idzie prosto do skrzyni korbowej!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 13:35, 23 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szyszka . wypowiedź tonego prawie wszystko wyjaśnia włąsnie bo w 2T silnikach paliwo najpierw trafia do silnika a nie do cylindra. to ze zrobił tak ten koleś to nie jest żadne nowum w dziedzinie motryzacji i silników 2T . to jest juz standard obecnie robionych silników. nawet w latach 80. ubiegłego wieku juztak robiono tlyko nie w jawkach i romkach bo to demoludy o zacofanej myśli technicznej na poziomie lat 50. :P
im krótsza droga jest która mui pokonac paliwo tym lepiej i to daje treoche mocy i silnik ładniej reaguje na dodanie gazu. ale bez przesady ze zaraz będzie rakieta. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 14:24, 23 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tylko bedzie jeden problem z wkręceniem silnika do ramy, bo tam gdzie zrobił wlot mieszanki ten gość, tam się znajdował uchwyt...a na dwóch śrubach z biedą to wytrzymie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:37, 23 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wytrzyma tlyko silnik moze lekko sie ruszać na boki :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:50, 23 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja bym reszte na drucie powiesił  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:29, 23 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na drucie to sie sam powieś jak żes taki madry.. boze widzisz a nie grzmisz na takich ludzi bez inteligencji.. nie mogę w nich piorunem.. !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:37, 23 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
seger: no wiesz na żartach się nie znasz synku
...dobra nie wrzynam kłótni i nie bede tu nikogo obrażał  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:14, 23 Lut 2007 |
|
|
franek_87 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2007 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: radwanice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
membrane do jawki chcialem zrobic na ag mocie sa w akcesoriach za 43 lub 30 zl ale sam nie wiem duzoo roboty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:06, 23 Lut 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szyszka napisał: | ja bym reszte na drucie powiesił  |
OMG Czy tak cięzko pospawać nowe uchwyty ? Nie rozumiem co za problem. Jak koles spedzil tyle czasu nad silnikiem to moze spedzic 5 minut nad pospawaniem uchwytów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:19, 24 Lut 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja z membrana będe kombinował
jak ktoś moze to niech zapoda dokłądne wymiery jak to i gdzie umieścić(czy tak na oko powyżej wału)
ps. będe miał podkowe(ale taką super grubą na max możliwy)i ciekawe czy zassało by paliwo) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:05, 24 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
membrany kevlarowe są juz i to sporo czasu stosowane i carbonowe ite polecę. poniewaz one są sztywne. przynajmniej kevlarowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|