 | czeski tuning - update |  |
Wysłany: Nie 20:03, 20 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 17:10, 21 Gru 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Widziałem te fotki już i muszę wam powiedzieć ,że też myślę nad taką zębatką napędową tylnią od wsk 125 albo coś takiego bo narazie mogę zrobić jakiś projekt tego ,a narazie zobaczę jak na oryginalnej będzie jeździła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:15, 21 Gru 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może od komara sobie weź? Słyszałem, że na niej Jawka na 2 jedzie, ale na 3 już nie ma siły. Ale Twoja chyba da radę, co Cross? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:18, 21 Gru 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Conqeroa muszę się spytać bo on miał coś takiego i możę się skuszę bo tylni wachacz jest kompletnie zmodernizowany przez zacisk i tarcze niedługo dodam fotki ale niestety szkoła jeśli można to tak nazwać jest nietety ważniejsza  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:26, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zobaczcie filmiki
wyciskają z jawki ponad 7 kucy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 12:27, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:15, 23 Gru 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spytałem się go o tą zębatkę i powiedział ,że na 3 brak mocy więc prawda. A to daje sam cylek z membranom na skrzyni korbowej. Jak bym wyciągnoł 7 KM z mojego cylka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:27, 23 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wszystko zależy od cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:02, 23 Gru 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie wszystko, bardzo dużo od kątów wydechu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:14, 23 Gru 2009 |
|
|
pr0fun |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | Nie wszystko, bardzo dużo od kątów wydechu. |
Swięta racja,czytałem ,ze w duzej mierzy zalezy kąt ostatniego stożka.Przeczytałem również ze jego ergonomiczne wymiary na ostatnim stozku to 9-13 stopni.W zależności od kąta na ostatnim stożku będziemy mieli rezo.Gdy zaprojektujemy wydech gdzie istatni stożek będzie miał wiekszy kąt niż ten który wyżej wyminiłem rezo będzie mocne ale krótkie ,ale jeżeli damy mniejszy to będzie sałbe i długie.Jeżeli cos źle napisałem to prosze o poprawienie ze względu na to ,ze nie posdam jeszcze tak obszernej wiedzy
pozdrawiampr0fun |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:21, 24 Gru 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prawda o tym kącie i ogólnie muwiąc od wydechu to zależy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:05, 02 Sty 2010 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To przełożenie jest zdecydowanie za długie . Jeśli już to wstaw zębatke 14 od wsk ale na przód. Ale i tak moim zdaniem na cylnidrze wysokoobrotowym 50 cm3 to nie ma sensu, będzie gorzej sie dokręcał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:33, 22 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ładnie to wygląda. Ciekawe jak z ceną  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:11, 23 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przelicz sobie sprawdź kurs wymiany waluty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|