Wys³any: Wto 18:58, 20 Lis 2007 |
|
|
matura |
Uzale¿niony od forum |

|
|
Do³±czy³: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mandos napisa³: | pó³kolista komora spalania, |
W silnikach wysokoprê¿nych... |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wys³any: Wto 19:16, 20 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Do³±czy³: 14 Pa¼ 2007 |
Posty: 154 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 10 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
matura napisa³: | mandos napisa³: | pó³kolista komora spalania, |
W silnikach wysokoprê¿nych... |
W silnikach wysokoprê¿nych stosowano wstêpne lub wirowe komory spalania w g³owicy (wtrysk po¶redni), a przy bezpo¶rednim wtrysku komora spalania jest w t³oku.
Wbenzynowych stosowano je powszechnie a i teraz s± spotykane: komora pó³kolista czyli hemisferyczna w s³awnych silnikach HEMI. |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 19:22, 20 Lis 2007 |
|
|
matura |
Uzale¿niony od forum |

|
|
Do³±czy³: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chyba nie zrozumia³e¶, pisze ¿e pó³koliste równie¿ stosowano w silnikach wysokoprê¿nych.
Reszta twój s³ów jest oczywi¶cie prawd±. |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 19:35, 20 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Do³±czy³: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 34 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawek 50 napisa³: | hmm mówicie g³owica od simsona powinno to raczej odpaliæ |
Je¿eli rozstaw szpilek i ¶rednica komory spalania bêdzie taka sama jak w jawce w co w±tpie...Ale chocia¿ bêdzie wiadomo o ile zmniejszyæ albo zwiêkszyæ... |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 21:46, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Do³±czy³: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Ozorków P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ju¿ obluka³em . G³owica ma minimalnie inny rozstaw szpilek ,zaznaczy³em czerwonymi kropkami . Wypada³o by uci±æ te ¿eberka ale jak kto woli , mi to bêdize przeszkadzaæ bo o ga¼nik zawadza .
Jest jeden problem nie ma tam progu , lecz w simsonie se tak normalnie przylega . Kwestai dobrego wyrównania
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 21:58, 20 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Do³±czy³: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 34 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A nie wiesz jak z ¶rednic± komory?? |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 22:01, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Do³±czy³: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Ozorków P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
¶rednica taka jak na t³ok praktycznie |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 22:04, 20 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
W³asny tytu³ (zg³o¶ siê do admina) |
|
|
Do³±czy³: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Sejny(30 km od Suwa³k) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w starych silnikach sportowych ju¿ nie pamiêtam jakich ale chyba jaka¶ CZ mia³a g³owice w której praktycznie nie by³o komory spalania tylko troche wytoczone z 2 mm od tloka i wystaje elektroda swiecy
nie wiem co mia³o to na celu,pisze,moze komu¶ sie przyda,jesli tam by³o ok to czemu teraz nikt takich nie stosuje,przypomne sobie moze albo poszukam co konkretnie ona daje |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 22:07, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Do³±czy³: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Ozorków P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak nie by³o komory spalania to st. sprê¿ania by³ po porostu wyjeb... Przez co moc niesamowita |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: Wto 23:35, 20 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzale¿niony od forum |

|
|
Do³±czy³: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Conqeror napisa³: | jak nie by³o komory spalania to st. sprê¿ania by³ po porostu wyjeb... Przez co moc niesamowita |
ojciec cos mi gada³ ze kiedys crossy CZ mia³y duzo mocy ale silniki sie rozkracza³y szybko  |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: ¦ro 0:06, 21 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
W³asny tytu³ (zg³o¶ siê do admina) |
|
|
Do³±czy³: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Sejny(30 km od Suwa³k) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w³asnie to chyba w CZ cross by³o to rozwi±zanie co napisa³em
ju¿ dawno temu CZ 125 cross mia³o chyba ponad 30 koników
wiec co jest mo¿liwe dzisiaj 50 koni z 125 pewnie by wyci±gneli |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wys³any: ¦ro 9:15, 21 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Do³±czy³: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Ozorków P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Je¶li chodzi tu tylko o stopieñ sprê¿ania to czemu nie porównaæ objêto¶æ komór i za³o¿yæ t± g³owice z mnijesz± ? W sumie i tak kompresja zrobi swoje a to ¿e ma inny kszta³ to pewnie robi ale tyle ¿e w teori. W rzeczywisto¶æ nei edize to dawa³o ¿adnego efketu . Jak smai wiecie takich rzeczy jest du¿o choæby nawet polerka kana³ów.
No niby zawsze lepsza ch³odzenie . Mo¿na zaryzykowaæ byle by³o wszystko szczelne |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: ¦ro 12:40, 21 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Do³±czy³: 14 Pa¼ 2007 |
Posty: 154 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 10 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kszta³t komory tez ma znaczenie. Ale racja, ¿e korzystniejsza bêdzie mniejsza komora spalania, bo wzro¶nie stopieñ kompresji. Gdyby tak doci±gn±æ ze stopniem kompresji do powiedzmy 7,5 albo 8 to by by³o fajnie. |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: ¦ro 15:41, 21 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Do³±czy³: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Sk±d: Ozorków P³eæ: Mê¿czyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pomierzy³em . W simsonowskiej nala³o sie 6 ml oleju za¶ w mojej jawoskeij 6,5 ml . Ja mam g³owice splanowan± o 2 mm wiec u was napewno biedze wiêcej. Musze dodaæ ¿e g³owica sismona by³a pokryta lekko nagarem a moj± wyszczy¶ci³em wiêc by wysz³o na to samo . |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wys³any: ¦ro 15:54, 21 Lis 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gadu³a |

|
|
Do³±czy³: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 2/5
|
Sk±d: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi sie zdaje ze bedzie g³owica ze simsona:) tylko tak jak conqeror mowi trzeba zrobic nowe otwory aze beda sie pokrywa³y z tamtymi to przeciez nic sie nie stanie:) |
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|