 | |  |
Wysłany: Wto 16:27, 20 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
O prosze. Dzięki Piorko.
Proponuje dac ten temat do rozwiazanych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:36, 20 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Simsonowska głowica rzeczywiście ma takie samo wgłębienie jak w tych sportowych motocyklach może to być kolejna forma tuningu Jawki dzięki piorko za informacje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:10, 20 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kształt ma dobry ale czy wymiary zgodza sie w jawkach
pamiętajcie że tam wbijają tuleje od sima to i moze takie głowice musieli zróić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 17:22, 20 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wymiary to chyba nic skomplikowanego...jeśli średnica jest za duża to trzeba nadspawać to co brakuje(są zakłady w których spawają aluminium, ja mam taki zakład kilka km od domu) i zlecić tokarzowi rozwiercenie do wymiarów takich, jakie mają być na cylinder jawki. Jeśli średnica jest za mała- tylko zlecić tokarzowi rozwiercenie. Później poprawić wymiary komory spalania jak jest pokazane na rysunku i myśle że głowica będzie lepsza niż czeska(czesi chyba nie biorą pod uwagę wymiarów). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 17:29, 20 Lis 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przecież, na zamieszczonym zdjęciu głowicy simsona komora spalania jest taka samiuśka jak ze szkicu 2a
Na 2b komora spalania jest przesunięta względem osi tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:32, 20 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, możliwe że jest taka sama(średnica komory spalania może być różna od 0,7D) Ale może być problem z założeniem głowicy z simsona do jawki. Albo trzeba ją będzie roztaczać, albo pomniejszać. O to nam chodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:15, 20 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wg. mnie będzie trzeba tylko zmienić przyleganie głowicy do cylka i rozstaw szpilek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:30, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teraz to mi już pomyliłeś . To wkońcu rozwiązanie 2a jest lepsze ?
Ps gdize rysunek nr. 3 . Ja włąśnei miałe mtne artykuł odszukać bo byłem ciekaw jaka ma być ta komora spalania . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:32, 20 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, 2a jest lepsze. Karol mówi o zmianie, jeżeli chciałoby się zakładac głowicę od Simsona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:37, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja myślałem o głowicy od sima . Popatrzcie na to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Głowice trzeba przekręcić i powycinać materiał między żeberkami by był perzelot . Następnie luknijcie na otwory na szpilki . W simei jest rozstaw dalej więc jeśli wywiercimy bliżej świecy to zrobimy dziury w tym progu . I pytanie czy to będize szczelne ? Tulej sima i jawki jest taka sama więc tu nie powinno być problemu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:40, 20 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W czeskich jest tzw. półkolista komora spalania, stosowana też kiedyś w samochodach. Jej zaletą jest najmniejsza powierzchnia ścianek przy danej objętości komory, a tym samym najmniejsze straty ciepła. Również centralne umieszczenie świecy zapewnia jednakowa drogę płomienia we wszystkich kierunkach.
W Jawkach normalnie stosowana jest komora klinowa, która również nie jest złym rozwiązaniem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:46, 20 Lis 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmm mówicie głowica od simsona powinno to raczej odpalić, jak będe miał czas to pójdę do mojego kumpla co ma sima i pożycze do niego bo ona m h*j części i znajdzie się tam coś. Jak to spawdze to zdam wam relacje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:50, 20 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawek 50 napisał: | Jak to spawdze to zdam wam relacje |
Tylko pośpiesz sie bo nie moge sie doczekać :)Ale załważcie że komara w simie jest i tka mniejsza od ogarowskiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:57, 20 Lis 2007 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
 |
|
|