| czy ma to sens?? | |
Wysłany: Czw 21:38, 04 Gru 2008 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy ma sens zmiana zębatki na wale która napędza sprzegło na mniejsza
oryginalna ma 14z a chciał bym dać np.12z
musiał by nią zrobić ale z tym myślę ze nie będzie problemu bo u mnie w szkole można dorobić zębatkę
wpadłem na to bo chciałam zrobić z jawki krosa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:44, 04 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie opłaca się zmieniać zębatki na wale po pierwsze,łańcuszek byś musiał inny dać (prawie nie osiągalne) po drugie ciekaw jestem gdzie utwardzisz tą zębatkę?,łatwiejsze będzie zmienić zębatkę zdawczą na 10z od WSK,takową posiadałem biegi były bardzo krótkie ale w terenie takie przełożenie dawało w pełni radę,jedyna wada tej zębatki jest taka że trzeba nią oszlifować do 3-4mm bo oryginalnie ma z 7-8mm . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:47, 04 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trafiony pomysł ale jest jedno ale łańcuszek sprzęgłowy który byłby za długi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:48, 04 Gru 2008 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
thx za odpowiedz
myślę ze ze skróceniem łańcuszka nie było by większych problemów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:59, 04 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie o to chodzi że łańcuszka się nie skraca
on jest tak zakuty że żeby go skrócić trzeba ciąć, a potem znitować
pomyśl jakie spustoszenie mógłby wyrządzić w silniku gdyby taki łańcuszek po przejściach pękł
od razu ci mówię tak jak kolega żebyś dał sobie z tym spokój bo jest to bez sensu i nieopłacalne
lepiej ściągnąć patent od Czechów i zrobić jeszcze większą zębatkę na tylne koło i efekt mamy ten sam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:26, 04 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepiej przednią "dychę" efekt mamy ten sam uwierz mi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:45, 04 Gru 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
też myślałem o zmianie zebatki ale ja w drugą stronę o 1 ząb większą, a co łańcuszka to moze jakas firma by dorobiła, tylko jak wiadomo to wszystko są koszty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:30, 05 Gru 2008 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak właśnie myślałem w szkole nad tym i poszedłem do kowala i powiedział ze on może by zrobił coś z tym łańcuszkiem
ale ja na razie nie mam kasy może zimom |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|