Wysłany: Pon 15:46, 03 Gru 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a co do tematu to głowica z zestawu 60 jest taka sama jak z zastawu 50 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:49, 03 Gru 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
pawlak200192 napisał: | ja dałem do splanowania o 2mm tokarz odwalił kawał dobrej roboty bo bnizył wszystkie płaszczyzny o 2mm tak ze nadal mi wystaje kołniez jak przed planowaniem
najpierw pozmarowałem tłok olejem przyłozyłem do cyla obruciłem wałem i tam gdzie sie stykał tłok z głowicą zeszlifowałem i tak wiele razy az nic nie wadziło. na koniec przeszlifowałem papierem i jesdt OK! |
Czyli rozumiem, że zeszlifowałeś denko tłoka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:02, 03 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może problem braku mocy twi w tym że jeszcze jej nie dotarłęs do końca ?? Zawsze jak się zakłada nowy cylinder albo tłok czy pierścienie to zawsze będzie na początku słabsza... A co do tematu głównego to żeby nie szlifować tłoka to można zrobić tak na 1.5mm i oszczędzić soebie sporo pracy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:05, 03 Gru 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisał: | pawlak200192 napisał: | ja dałem do splanowania o 2mm tokarz odwalił kawał dobrej roboty bo bnizył wszystkie płaszczyzny o 2mm tak ze nadal mi wystaje kołniez jak przed planowaniem
najpierw pozmarowałem tłok olejem przyłozyłem do cyla obruciłem wałem i tam gdzie sie stykał tłok z głowicą zeszlifowałem i tak wiele razy az nic nie wadziło. na koniec przeszlifowałem papierem i jesdt OK! |
Czyli rozumiem, że zeszlifowałeś denko tłoka ? |
Nie. Poprostu tak wyszlifowałem wklęsnięcie w głowicy zeby tłok nie uderzał, i zeby był jak najmniejszy odstęp między tłokiem, a głowicą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:11, 03 Gru 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
alle jak zalozylem glowice inna to niemoglem starterem obrucic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:48, 03 Gru 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inną??
tzn splanowaną??
jezeli tak to musisz ją dopasowac tak jak pisałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:19, 03 Gru 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
ona chyba niebyla splanowana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:10, 03 Gru 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
A starter przed zmianą głowicy działał? Jak działał to czyli głowica była splanowana. Musisz sie albo pobawić papierem ściernym albo dać grubszą podkładkę pod głowice. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:17, 04 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo masz kołnierz tuleju splanowany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:45, 04 Gru 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha szkoda ze ona ma polamane zebrka tak to bym ja papierem potraktowal |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:32, 13 Kwi 2008 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak czytam i czytam i nasuwa mi się pytanie. Czy można zeszlofować na papierze 2000 na szybie sam ten kołnież co jest na głowicy? Bo to orzecież chodzi o to żeby tłok dochodził wyżej. Jeżeli troszke zjadę ten kołnież to automatycznie głowica się obniży. Czy tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:48, 13 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na papierze 2000 ?! To do zobaczenia do następnego roku Syzyfowa praca... Zresztą ona sie nie obniży od tego Zobacz na czym opiera sie tuleja w cylku, to wklęsłe miejsce przed zewnętrznym kołnierzem sie stacza o tyle ile sie chce. Żadna filozofia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:07, 13 Kwi 2008 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
I takiej odpowiedzi oczekiwałem!
Dzięki! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|