| Czy sie oplaca ? - zestaw 60 ccm | |
Wysłany: Pon 11:05, 06 Lip 2009 |
|
|
Miłosz |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Lip 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Jestem tu nowy i potrzebuje waszej rady na temat zestawu na 60ccm.
Chłopaki nie chodzi mi tu o wydatki czy też prace, tylko o to czy po paru kilometrach nie rozwali mi się, czy coś jeszcze gorszego.
Jezeli załozyłem kolejny taki sam temat to sorry, ale POMÓŻCIE.
Z góry Tnx. Czy spalanie sie zwiekszy ??, o ile?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miłosz dnia Pon 11:09, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:33, 06 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem jak inni ale ja na moim zestawie "60 ccm" przejechałem już grubo ponad 1000 km i nic się z nim nie dzieje. Nie wymieniałem łożysk i wału. Co do osiągów to nie widać różnicy chyba, że miałeś zajechany wcześniejszy cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:20, 06 Lip 2009 |
|
|
Miłosz |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Lip 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:50, 06 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie ~ 3l/100 km w zależności od stylu jazdy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:00, 06 Lip 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
TO moja to lubi połknąć xD Jakieś 4l na 100km xD ale to wartość nie miarodajna. Bardziej na oko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:55, 06 Lip 2009 |
|
|
Miłosz |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Lip 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
szymon93 czyli spalanie mało wzrasta? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:06, 06 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile Ci jawka spali to jest zależne od stanu gaźnika, filtra i innych podzespołów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:14, 06 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miłosz napisał: | szymon93 czyli spalanie mało wzrasta? |
Nie wiem xD nie wiem ile paliła na starym cylku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:30, 06 Lip 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no spalanie na pewno nie wzrosnie, ewentualnie setka róznicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:39, 07 Lip 2009 |
|
|
Miłosz |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Lip 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to chyba narazie sie wstrzymam z kupnem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:56, 13 Lip 2009 |
|
|
owen9305 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2008 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przez 60 ccm padł mi wał, i na dobrze wyregulowanej 50 idzie lepiej niż na 60. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:32, 13 Lip 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tez uwazam ze jak masz jeszcze dobry cylek 50ccm to na h*j wymieniac (no chyba ze tak czy siak nowy cyl kupujesz), lepiej ta kase zainwestowac w inny tuning, np na przeróbke kanałow;], albo po prostu na paliwo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:50, 14 Lip 2009 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam 50ccm i jest lepiej jak na 60ccm |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cthulhu dnia Wto 9:51, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:09, 14 Lip 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogarek-200- napisał: | Ja mam 50ccm i jest lepiej jak na 60ccm |
sprawdziłeś to na hamowni ? jaką masz pewność ? miałeś 60ccm ? czy tylko słyszałeś o nich ?
Moim zdaniem warto zakupić taki cylinder, ponieważ po przerobieniu kanałów (bo w nim seryjnie są mniejsze niż w oryginalnych 50) możemy uzyskać bardzo ładny efekt, a co do spalania to zapewne nie ulegnie zmianie, bo np. możecie źle wyregulować zapłon i gaźnik i już spala więcej, w starym cylindrze może nie być wystarczająco dużej kompresji, znów spala więcej, i najważniejsze jak dodacie więcej gazu też spala więcej. Tyle ode mnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:30, 09 Lut 2010 |
|
|
Smoku |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Lut 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Herne(niemcy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam a co myślicie o tym [link widoczny dla zalogowanych] to jest ten o średnicy 40mm? i macie jakieś doświadczenia z cylindrami AGMOTU ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|