poprawia moment obrotowy przy wyższych rejestrach obrotów silnika 2T.
teoretyczne działanie tego ma na zadaniu to ,że gdy spuszczasz z gazu 2T to niespalona mieszanka cofa się do gaźnika i po następnym otworzeniu spowrotem idzie do cylka , równie dobrze możesz tam podpiąć pustą szczykawke z wężykiem , rozmawiając o tym z fachowcem od silników 2T który robi szlify remonty przeróbki tuning itd powiedział ,że niewarto ponoć w hondzie mbx 80 to było seryjnie a w dzisiejszych czasach tego już seryjnie niemontują więc chyba niespełnia to roli
Jeśli coś źle napisałem to mnie poprawcie
Większość jest źle napisana... Gazbox zbiera cofającą sie mieszanke po puszczeniu gazu i ją magazynuje. Po dodaniu gazu nie występuje taka mała zawiecha czyli buu... i bzium że odrazu ciągnie tylko odrazu reaguje na manetke ponieważ dostał więcej mieszanki wcześniej zachowanej w gazboxie. Dlaczego nie montuja tego w am6 ? To proste nie myślą japończyki w hondzie mbx pomyśleli tak samo w yamaszce dt i rd. Poprostu gazbox został uznany jako akcesorium tuningowe i nie jest używany w seryjnych motorkach. Nic po za tym co napisałem on nie daje poprostu jest małym badziewkiem poprawiającym komfort jazdy. Niektórzy piszą że daje on tam moc coś pierdoły ale to gówno prawda bo nie jest to możliwe. Chyba że znajdzie sie jakiś co powie że gazbox to nitro ale to już inna bajka No myśle że sie wystarczająco rozpisalem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2