| czy z tego coś będzie? | |
Wysłany: Śro 17:21, 29 Paź 2008 |
|
|
anty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostałem od kolegi cylinder to pomyślałem żeby pobawić się w tuning i chciałem dorobić 2 płuki poprawić wydech i ssący.Wujek wybił mi tuleje i tu są zdjęcia czy to nadaje się jeszcze do przeróbki? chyba pękła górna część tulei ale nie jestem pewien? oczywiście cylek poszedł by do szlifu na 60.
Więc moje pytanie czy nadaje to się jeszcze do przeróbki? ;]
link do zdjęć [link widoczny dla zalogowanych]
proszę o szybką odpowiedź ,bo jak dało by rade coś z tym zrobić to już dziś bym się zabrał do roboty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:48, 29 Paź 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To już złom nic nie zrobisz urwało się przylegnie głowicy i wątpie żeby to odpaliło pamiętaj w Romecie ciężko tuleje wybić a nawet bardzo ciężko,polecam kupić inny cylek rozciąć ożebrowanie wyciągnąć na spokojnie tuleje,pomodyfikować co trzeba i wprasować w ładne ożebrowanie najlepiej o 0,02-0,05mm stoczyć ożebrowanie dla pewności wprasowania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:08, 30 Paź 2008 |
|
|
anty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli w mam kupić drugi rozciąć ożebrowanie przerobić i w ten cylek co mam wprasować tuleje?
tylko czym to rozciąć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez anty dnia Czw 19:09, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:48, 30 Paź 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Tak
2.Polecam gumówkę ;] a jak nie to piłkę do metalu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:59, 31 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zwykły brzeszczot spokojnie da rade
i jak juz bedziesz wkładał tuleje to wsadź ja do lodówki dzień wczesniej a radiator podgrzej
wtedy wejdzie bez oporów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:18, 31 Paź 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | i jak juz bedziesz wkładał tuleje to wsadź ja do lodówki dzień wczesniej a radiator podgrzej
wtedy wejdzie bez oporów |
Nie byłbym taki pewien,dlatego napisałem żeby stoczyć te 0,02-0,05mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:39, 31 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym tego nie toczył bo może mieć wtedy za duże luzy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:08, 31 Paź 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski ma rację. Ale czy stoczyć czy nie... To trzeba zmierzyć, bo na oko, to chłop w szpitalu leżał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:29, 31 Paź 2008 |
|
|
anty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
godzina z piłką do metalu i jakoś z kumplem przepiłowaliśmy cały cylinder :P to już tuleje mam ,ten to się zobaczy ale podejrzewam że z 0.02 mm będzie trzeba stoczyć
jak skończę prace i wszystko wypali to dam linka z efektami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:07, 01 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
narazie nie staczaj
jak sie nie da wbić to dopiero stocz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 2:33, 02 Lis 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nic nie tocz człowieku, idź z tym do jakiegoś zakładu, gdzie mają profesjonalny sprzęt pomiarowy i niech zmierzą średnice: tulei i ożebrowania. Wykaż się inteligencją, poszukaj zakładu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:28, 02 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej jesli ten zakład posiadałby prase hudrauliczną to zrobili by to w kilka sekund |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:06, 02 Lis 2008 |
|
|
anty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi wójek wyciskał na prasie 40 T i nawet nie drgną ;]
edit
tutaj mam kilka zdjęć tulei i powiększeniu i podniesieniu wydechowego
2 zdjęcia kanałów płuczących podniesionych minimalnie i powiększonych
i zdjęcie ssącego po powiększeniu
co sądzicie ? co poprawić?
link: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez anty dnia Czw 21:06, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:18, 07 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie mam pojęcia o ile podniosłeś wymiary kanałów ale najlepiej rób to z jak największą precyzją by zachować kształty okien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:24, 07 Lis 2008 |
|
|
anty |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2008 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wydech na 31mm
kanały 37mm poszerzone na 15mm
ssący 55mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|