| Dźwignia Zmiany Biegów na Odwrót | |
Wysłany: Nie 23:00, 19 Sie 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
szperałem trochę na necie i znalazłem stronę z dźwignią zmiany biegów która działa na odwrót (jedynka w dół reszta w górę) i wogóle wygodniej się zmienia biegi bo ja na swojej dźwigni muszę na środku siedzenia siedzieć i zmieniać bieg by było wygodnie więc może pomyśle i kiedyś spróbuje wstawić ten patent do mojej jawki aha tu macie stronkę [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 8:53, 20 Sie 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie ten dział tak na marginesie. Ale dźwignia od biegów jest rzeczywiście trochę za daleko od podnóżków ja muszę odrywać nogę żeby zredukować, więc może się w to kiedyś pobawię jak skończe z silnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:33, 20 Sie 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakieś małe stopy macie
Taki sam patent widziałem w tej sporotwej czeskiej Jawce... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:43, 20 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mi się podoba tak jak jest w oryginale |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:05, 21 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
takie rozwiązanie przejdzie tylko w ogarach i mustangach
polecam,biegi nareszcie wbija sie normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:58, 21 Sie 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym nie zmienił biegu mam zromiar buta 50 i mi tak sie dobrze zmienia . Nie musze nawet nogi z podnózka podnosic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:58, 22 Sie 2007 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam na odwrót w moim ogarku ale ja zrobiłem to dla tego ze przerobiłem go na choppera i chciałem nogi do przodu miec bardziej wysunięte,ale całkiem dobrze sie biegi zmienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:47, 22 Paź 2007 |
|
|
wariat |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomysł bardzo fajny popieram. apewno będzie to wygodniejsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:24, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja nie mam zamiaru zmieniać bo już sie przyzwyczaiłem do oryginalnej zmieniany biegów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:03, 22 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie macie bardzo małe nóżki;). Ja mam standardowo i nogi mi starcza zeby zredukowac. Nawjasem mówiąc mam 47;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:35, 22 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavloor napisał: | Dokładnie macie bardzo małe nóżki;). Ja mam standardowo i nogi mi starcza zeby zredukowac. Nawjasem mówiąc mam 47;D |
no ja też mam 47 ale lepsza moim zdaniem zmiana biegów Jedynka na dół reszta do góry |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:01, 22 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedynka w górę a reszta w dół to sportowa nomenklatura zmiany biegów. Motocykle startujące np. w MotoGP maja właśnie jedynkę do góry. A do "zwykłych motocykli drogowych" typu R1 czy jakiś GSXR można kupić akcesoryjne zestawy dźwigni zmiany biegów, które zmieniają właśnie układ biegów na 1 w górę reszta w dół. Jak widać Czesi już 30 lat temu wiedzieli że Jawki to sportowe sprzęty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:21, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe. i przeznaczone do wyścigów sportowych takich jak MOTO GP.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:28, 22 Paź 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mnie tez denerwuje ta dzwignia zmiany biegow i niestety redukuje czy wrzucam jedynke pieta taki juz nawyk i nikt tego nie zmieni moim zdaniem to nie ma gdzie tam nogi wcisnac... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:35, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepsze by bylo cos takiego zeby polozyc noge na stopce i czubkiem nogi zmieniac biegi a jak ja zmieniam biegi to musze cala noga na dźwignie, troszke denerwujące to jest. a raz mi sie sznuruwka zaplątała o dźwignie i przez przydek pociągnolem do góry, naszczescie jechalem powoli na 2 bo by bylo źle z biegami jak by bylo szybciej:/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|