| Elektryczny zapłon | |
Wysłany: Sob 14:54, 05 Sie 2006 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy da sie dorobić elektryczny zapłon do jawkmi- jeżeli tak to w jaki jaki sposób???I co mi będzie potrzebne do zamątowania takiego zapłonu???
Jakie częśći potrzbuje i jak to wykonać??? Proszę o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:24, 05 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jest na alegro moduł do przerobienia za 45 zł(chciałem kupić ale niestety brak funduszy,kupno innego motoru na zarobek,a ogar i tak chodzi świetnie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:21, 09 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
jaki widzisz sęs takiej przerubki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:59, 09 Sie 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
większa moc silnika zwłaszcza na niższych obrotach
spalanie miaeszanki całej która tylko dostanie sie do cylindra
przerwa na świecy nie ma znacenia(im większa tym lepsza)
koniec problemów z kondensatorem(niepotrzebny po przerubce instalacji) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:28, 21 Lip 2007 |
|
|
kwinto29 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 73 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jezu ludzie weźcie sobie słownik ortograficzny albo co a pozatym elektornika to same plusy ale musi być przeróbka na zapłon bateryjny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|