| gazbox | |
Wysłany: Pon 20:11, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam
czytałem gdzies w necie o gazboxie i chciałbym miec takiego w jawce i nie wiem gdzie go przymocowac do jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz9 dnia Pon 21:11, 14 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:42, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Pon 20:44, 14 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:20, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
poprawiłem juz sory ze tak napisałem ale nie wiedziałem jak to sie pisze ale teraz nie wiem do konca gdzie dac ten gazbox w jawce a ty V max96 gdzie go umiesciłes
co w na to jak bym to w jawke wsadził i teraz mam pytanie czy napewno nic nie musze wzamcniac wymieniac na lepsze [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:09, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
super moc .... seryjna jawka zablokowana ma 2 km a odblokowana 3.5 km więc lepiej jest odblokować i zrobić szlif oryginalnego czeskiego cyla i do tego dokupić czeski tłok 2 pierścionkowy i śmigać
a co do tego co dałeś z aukcji mam kupiony bodajże z cross impexu uważanego za jednego z lepszych na polskim rynku a tłok puchnie oryginalne pierścienie mi pękły 2 z 3 teraz mam założone jakieś prywaciarskie no i o dziwo jedzie jednak już coś świszcze w cylindrze czyi kolejny walnięty pierścień i jak podejrzewam cyl do szlifu
co do gazboxa to zrób go jak napisał Irzyk ja mam przygotowanego gazboxa tylko muszę go zamontować ja chcę wywiercić w krućcu dziurkę i wkręcić w nią odpowietrzniki z DF-a a gazboxa włożyć w miejsce filtra powietrza
oj się rozpisałem mam na dzieję że pomogłem i napisałem zrozumiale jak tak to wiesz co uczynić za pomoc |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:45, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
juz to uczyniłem czyli zrobic po puszcze od spreju czy lepiej na gumie a powiedz jeszcze czy naprawde doda troche mocy ten gazbox |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:53, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powiem tak lepiej gazboxa zrobić z gumy najlepiej z tej co łączy gaźnik z filtrem powietrza tu masz na jakiej zasadzie działa http://www.youtube.com/watch?v=9N_HscIOBnY&feature=related
a gazbox nie dodaje mocy tylko "łata dziurę" w przyśpieszeniu czyli motor będzie miał troszkę lepsze przyśpieszenie i troszkęlepszą reakcję na gaz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:06, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze mam pytanko bo jaweczka muli na 3 troszke i jak dam wieksze dysze to przestanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:11, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a masz porządnie wyregulowany gaźnik ?? jak mi muliła to ustawiłem w komorze pływakowej minimalnie większy poziom paliwa i jeździ do tej pory i nie muli
a co do rozwiercania dysz to seryjna jawka ma dosyć dobrze dobrane dysze jakby co to zawsze możesz kupić dysze z odblokowanej jawki bodajże 68 a w zablokowanej było chyba 65 z tego co pamiętam jakby co to mnie poprawcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:19, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem zablokowaną na kruccu i miałem 68 i wtedy nie muliła a jak dałem odblokowany to juz muli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:23, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a regulowałeś ten gaźnik przy zmianie krućca?? jeśli nie to spróbuj wyregulować i to powinno pomóc wystarczy podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej albo i również podnieść iglicę o jeden ząbek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:26, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie nie regulowałem gaznika przy zmianie krucca iglice mam na 2 rowku o dołu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:32, 14 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no do podegnij tą blaszkę minimalni w górę w komorze pływakowej i tak do skutku metodą prób i błędów i bez rozwiecania dysz się obejdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:34, 14 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja nawet nie chciałem ich rozwiercac tylko kupic wieksze mam jeszcze pytanko czy cylek ogyginalny moze byc nie wyjechany po 12 tys przebiegu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:07, 15 Lis 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
v max96 napisał: | no do podegnij tą blaszkę minimalni w górę w komorze pływakowej i tak do skutku metodą prób i błędów i bez rozwiecania dysz się obejdzie |
Jak ma 68 to po cholerę radzisz mu, żeby rozwiercać? W ogóle to po cholerę rozwiercać dysze? Leśnik już daaawno temu pisał, że takie większe dysze to generalnie tylko gadżet - w Jikovie jest więcej rzeczy do poprawki, od progu przy wylocie, przez zgranie krawędzi na rozpylaczu kończąc. Ja w swojej Pancerce mam niski króciec ssący (-14mm jak dobrze pamiętam, zaślepiony próg [o tym pisałem artykuł w tutorialach nawet...], lekko zgrane krawędzie i uszczelki bez progów. Żadnych dysz nie rozwiercałem i przez myśl mi to nie przeszło nawet, a Jawka bez problemu osiąga 70km/h. Nie tędy droga...
Aaa, a jak mam dziurę w obrotach, a raczej silnik pracuje na obrotach niższych, niż te przy których mam maksymalny moment obrotowy, to po prostu redukuję bieg i dalej dzida... Dziwne, nie? Niespotykana Jawka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:20, 15 Lis 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to co według was kupic ten zestw [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|