| gaźnik | |
Wysłany: Pon 0:21, 02 Sie 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka! mój Jikov jest już wyrobiony i myślę nad nowym gaźnikiem. Mam dość słabych gaźników i podrób które zaraz się wyrabiają, więc myślę nad jakimś Bingiem 17 czy Amalem 16 nie wiem jak te gaźniki będą się sprawowały w jawce a nie chce wywalić kasy w błoto bo to są drogie gaźniki. więc tu moje pytanie. Czy miał ktoś taki gaźnik w 223 ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
który będzie lepszy i czy wogóle to będzie działało ?
Te gaźniki mają małą komorę pływakową więc chyba podejdą bez wycinania żeberka ?
Bing jest bardzo drogi i chyba wezme amala.......
Proszę o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 0:25, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 2:40, 02 Sie 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Były tematy
Skończ tą zakichaną gadkę. Ostatni raz. Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:00, 02 Sie 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o amalu 16 albo bingu 17 nie było. Postaram się dorwać taki jak ma Wolfiq ale takiego będzie ciężko dostać.
Narazie myśle poważnie nad Amalem 16 do cylindrów 50cm3
miał ktoś takie coś ? jak by to było na tym gaźniku ze spalaniem i osiągami? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:26, 02 Sie 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czemu tak narzekasz na Jikova? Co się wyrobiło niby, że nagle na szmelc? Przecież tam... Przepustnica z czasem ma tylko dość? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:53, 02 Sie 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam uraz do jikova...... dużo żre cieknie spod przycisku przelewania ciężko go ustawić i w ogóle jest zły i mam go dość ;] xD
chyba kupie binga 14 z charta bo za te 270 zł co miałbym dać za tą 17 można se całą jawke kupić ;]
zrobię jakiś króciec o łagodniejszym zakręcie i będzie dobrze ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 12:14, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:12, 02 Wrz 2010 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko inne byle nie jikov :F |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:06, 03 Wrz 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostatnio wsadziłem Jikova na swoje miejsce, co jak co ale bing ponad wszystko, na Jikovie silnik miał charakterystykę topornego czołgu, znacznie słabszy na reakcje gazu, no i stare dobre przylewanie podczas pracy silnika gdy się całe moto na nóżkę boczną postawi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:47, 03 Wrz 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nie wiem Irzyk może ty mi wytłumacz co oni chca od Jikova ? Ja nie wątpie że są lepsze gaźniki bo wierze wolfowi że na bingu śmiga lepiej ale ludziska....regulacja sie kłania i Jikov w zupełności wiekszości z nas wystarczy ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:35, 03 Wrz 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko zależy od wyekploatowania tegoż gaźnika, niestety jeśli kończy nam się iglica lub przepustnica to zamiennik dzisiejszej produkcji niestety nie zawsze spełnia swoją role, wiem bo kupiłem kiedyś iglice i niestety wykonaniem sporo się różniła od oryginalnej a co niestety dało efekt nieco innej pracy silnika, przepustnica z pasowaniem akurat była ok, lecz nie wiem dlaczego ale wytarła się zbyt szybko, nie mówiąc, że wyłamał się odlew trzymający trzpień linki, składam jawkę znajomemu i najbardziej się boję wyszkiełkowanego Jikova, nie wiem czy będzie działać i nie wiem czy wogóle na tym Jawka pojedzie, ostatecznie kupie oryginalnego binga z Charta który teoretycznie powinien działać lepiej niż ten mój bo jest przystosowany do motocykla a nie do maszyny glebogryzącej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:42, 04 Wrz 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakiś czas temu bawiłem się z gaźnikiem membranowym od piły spalinowej, efekty były pozytywne gubił mi tylko obroty na jałowym ale to tylko kwestia regulacji. Gaźnik taki ma ta przewagę ze nie ma komory pływakowej i nawet jak nie zakręci się paliwa to nic nie cieknie, paliwo idzie dopiero wtedy gdy jest podciśnienie w dolocie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 3:21, 05 Wrz 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Byłem dziś na złomie i znalazłem jakąś pompę 2t. Siedział tam Amal 16, czy 17, nie wiem. Teraz jest u mnie w garażu i czeka. Ja też po woli mam dosyć JIkova, nie ze względu na osiągi, bo chodzi elegancko, nie cieknie, tylko te wolne obroty.. Albo utrzymuje na zimnym, albo na ciepłym. Wkurza mnie to, bo często muszę robić po 30 km po Warszawie, a wiadomo, tam trzeba często stawać na światłach... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:29, 05 Wrz 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wlaśnie mi też traci wolne obroty czy ten gaźnik tam ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|